کد خبر: ۵۱۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
گروه بین الملل: اینفینیتی بر بازار خودروی چین تمرکز جدی کرده که بزرگ ترین بازار این خودروساز در زمینه رشد جهانی است.


گروه بین الملل: اینفینیتی بر بازار خودروی چین تمرکز جدی کرده که بزرگ ترین بازار این خودروساز در زمینه رشد جهانی است.

به گزارش خبرخودرو، اینفینیتی اعلام کرده است که با هدف سه برابر کردن فروش خود در این بازار، طی پنج سال آینده پنج مدل جدید را در چین تولید می کند که با QX50 آغاز خواهد شد. هم چنین این خودروساز لوکس ژاپنی به عنوان بخشی از برنامه برقی سازی سبد محصولات خود پیش بینی می کند که تا سال 2025 بیش از نیمی از خودروهای جدید اینفینیتی که در سراسر دنیا و چین فروخته می شوند برقی خواهند بود. این خودروساز سال گذشته 48408 دستگاه خودرو در چین فروخت که 16 درصد افزایش در مقایسه با سال قبل از آن را ثبت کرده است.

این خودروساز در حال همکاری با دانگ فنگ موتور است تا بومی سازی در چین را انجام دهد که شامل توسعه شبکه این برند و معرفی تکنولوژی های جدیدی همچون موتور VC-Turbo و برقی سازی خودروی e-Power نیز هست.

اینفینیتی در نمایشگاه خودروی پکن پیش رو، QX50 جدید را برای اولین بار در آسیا به نمایش خواهد گذاشت. گمان می رود پس از آن تولید بومی این مدل به سرعت در کارخانه تولیدی اینفینیتی در Dalian آغاز شود. مدل های تولید شده در این کارخانه اختصاصا در بازار چین عرضه خواهند شد.

علاوه بر QX50، اینفینیتی Q Inspiration کانسپت نیز برای آسیا رونمایی می شود که گام بعدی در طراحی این برند را نشان می دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"