کد خبر: ۵۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۶
رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد :
به گزارش خبر خودرو، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه تجارت گفت : تاکنون دستورالعمل جدید واردات به تایید دولت نرسیده است بنابراین باز شدن ثبت سفارش تایر نیز صحت ندارد.




به گزارش خبر خودرو، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه تجارت گفت : تاکنون دستورالعمل جدید واردات به تایید دولت نرسیده است بنابراین باز شدن ثبت سفارش تایر نیز صحت ندارد.

مجتبی خسروتاج در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو اظهار داشت : هیچ زمان دقیقی برای بازشدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو و تایر اعلام نشده و اخبار منتشر شده در این رابطه تنها گمانه‌زنی است.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه باز شدن سایت ثبت سفارش واردات تایر حرف اول و آخر را رئیس سازمان توسعه تجارت می زند ،افزود : تاکنون دستورالعمل واردات به تایید دولت نرسیده است بنابراین تا زمانی که این دستورالعمل تایید نشود نمی توان درباره جزئیات آن اظهار نظری کرد.

وی با اشاره به اینکه زمان تایید دستورالعمل واردات مشخص نیست ، تصریح کرد : دولت تصمیم گیرنده است از این رو هر گونه صحبت در خصوص باز شدن سایت ثبت سفارش صحت ندارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با توجه به برخی اظهارات در خصوص لزوم یکسان سازی تعرفه واردات خودرو با تعرفه تایرخاطر نشان کرد : آنچه که مربوط به حقوق ورودی کالاهاست توسط دولت مصوب می شود و تا زمانی که دولت مصوب نکند هیچ چیزی نمی توان در این زمینه عنوان کرد.

خسروتاج اظهار داشت : پیشنهادات مربوط به نرخ تعرفه واردات کالاها به دولت ارجاع و مورد بحث و بررسی موافقان و مخالفان قرار می گیرد و در نهایت تصمیم گیری می شود.

پس از پیشنهاد افزایش تعرفه واردات تایر و بسته شدن سایت ثبت سفارش تایر ، در خبرها آمده بود که ، با تصمیم وزیر صنعت و معدن ، امکان ثبت سفارش انواع تایر فراهم شده است که رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به عدم صحت این خبر ، عنوان کرد : تاکنون دولت تصمیمی در این زمینه اعلام نکرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"