کد خبر: ۵۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: بازار خودروی چین قرار است به زودی میزبان یک سدان با طول بین دو محور بالای دیگر به نام جگوار ایکس ئی ال شود.گروه بین الملل: بازار خودروی چین قرار است به زودی میزبان یک سدان با طول بین دو محور بالای دیگر به نام جگوار ایکس ئی ال شود.
با جگوار ایکس ئی ال ویژه بازار چین بیشتر آشنا شوید

گروه بین الملل:
بازار خودروی چین قرار است به زودی میزبان یک سدان با طول بین دو محور بالای دیگر به نام جگوار ایکس ئی ال شود.گروه بین الملل: بازار خودروی چین قرار است به زودی میزبان یک سدان با طول بین دو محور بالای دیگر به نام جگوار ایکس ئی ال شود.

به گزارش خبرخودرو ، این خودرو که مطابق با مدل ایکس ئی ساخته شده،‌از نظر اندازه جایگاهی پایین تر از ایکس اف دارد و در ماقیه با مدل ایکس ئی،‌10 سانتی متر فاصله بین دو محور بیشتری دارد. این فاصله بیشتر فضای پای بیشتری برای سرنشینان عقب ایجاد می کند و از این نظر، جگوار ایکس ئی ال را به رقیبی برای بی ام و سری 3 ال آی،‌آئودی آ 4 ال و مرسدس بنز کلاس سی ال تبدیل می کند.

جگوار هنوز تمام جزئیات را در مورد این خودرو اعلام نکرده ولی ما می دانیم که این خودرو قرار است توسط جویتن ونچر چری جگوار لندروور تولید شود.

علاوه بر این،‌ تایید شده که سقف پانوراما و یک موتور 2 لیتری توربو به صورت استاندارد روی این خودرو ارائه خواهد شد.

اوایل نوامبر امسال و با رونمایی از خودروی مذکور در نمایشگاه خودروی گوانگژو شانس این را خواهیم داشت تا به صورت کامل با نسخه جدید جگوار ایکس ئی آشنا شویم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"