کد خبر: ۴۹۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: اطلاعات درز کرده نشان می دهند که مدل بی ام و M2 Competition در سال 2018 وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

بی ام و M2 Competition در دست ساخت است

گروه بین الملل: اطلاعات درز کرده نشان می دهند که مدل بی ام و M2 Competition در سال 2018 وارد بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، این اطلاعات درز کرده در واقع همان اطلاعاتی است که نشان می داد تویوتا سوپرای جدید باموتورهای چهار و شش سیلندر عرضه شده و فاقد گیربکس دستی خواهد بود. با کمی بررسی بیش تر مشخص شده است که اخباری از عرضه M2 Competition در ایالات متحده نیز در این اطلاعات وجود دارد. این خودرو دیفرانسیل عقب بوده و با گیربکس های دستی شش سرعته و DCT هفت سرعته عرضه خواهد شد.

انتظار می رود M2 Competition از موتور N55 توربوی شش خطی به کار رفته در M2 استاندارد بهره ببرد اما قدرت بیش تری در حدود 380 اسب بخار داشته باشد. هم چنین می توان انتظار داشت این خودرو همچون مدل های M3 و M4 Competition به ساختار سیستم تعلیق ارتقا یافته و دیفرانسیل تیون شده مجهز شود.

شایعه شده که بی ام و M2 CS نیز در دست ساخت است. این مدل می توان به موتور تواین توربوشارژ 3.0 لیتری شش خطی به کار رفته در M3 و M4 مجهز شود اما قدرت کم تری در حدود 400 اسب بخار تولید خواهد کرد. در جایگاه بالاتر این خودرو مدل M2 GTS قرار خواهد گرفت که قدرت 444 اسب بخار از موتور 3.0 لیتری به کار رفته در M4 GTS خواهد داشت. البته مشخص نیست که همه این مدل ها عرضه خواهند شد یا خیر چرا که صرفا شایعاتی در این زمینه منتشر شده است.

در حالی که مشخص نیست مدل های M2 CS و M2 GTS عرضه خواهند شد، اطلاعات درز کرد تاییدی بر ساخت M2 Competition هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"