کد خبر: ۴۹۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

ورزش سه: آبی و اناری ها که هر ساله پیش از آغاز رقابت های لالیگا در یک دیدار دوستانه برای یادبود موسس این باشگاه شرکت می کنند، این بار مقابل تیم چاپه کوئنزه برزیل قرار گرفتند و به راحتی توانستند این تیم را شکست بدهند.

 

در این دیدار شاگردان ارنستو والورده کاملا برتر از حریف نه چندان سرشناس شان بودند و در نهایت با زدن 5 گل به پیروزی رسیدند.

 

بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که جرارد دلوفئو با یک ضربه بغل پای ساده، توانست گل اول را به ثمر برساند.

 

حملات بارسا ادامه داشت و در دقیقه 11، سرخیو بوسکتس با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 2-0 کرد.

 

این گل هم از فشار حملات بارسا کم نکرد و در دقیقه 28، این تیم به گل سوم رسید. روی همکاری مسی و دلوفئو بود که ستاره آرژانتینی با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

تلاش بازیکنان بارسا برای رسیدن به گل های بعدی در نیمه اول ثمری نداشت و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم بازیکنان میزبان برای زدن گل چندان منتظر نماندند و در دقیقه 55 این تیم به گل چهارم رسید. این بار نوبت لوئیس سوارز بود که بعد از همکاری با مسی، با ضربه ای تماشایی کار را تمام کند.

 

سرانجام جشنواره گل بارسا در دقیقه 74 با گل دنیس سوارز که روی پاس در عمق مسی به ثمر رسید، تکمیل شد تا شاگردان والورده در اولین دیدارشان بعد از جدایی نیمار، به یک پیروزی پرگل برسند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"