کد خبر: ۴۸۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
گروه بین الملل: هنسی پرفورمانس تیزری از ابرخودروی بعدی خود را منتشر کرده است.

هنسی رقیب چیرون را آماده می کند

گروه بین الملل: هنسی پرفورمانس تیزری از ابرخودروی بعدی خود را منتشر کرده است.

به گزارش خبرخودرو، هنسی اعلام کرده این خودروی جدید که Venom F5 نامیده می شود به عنوان سریع ترین خودروی اسپرت سری سوپر دنیا، رقیب مستقیم بوگاتی چیرون جدید خواهد بود. در واقع این خودرو حداقل دارای بیشینه سرعت 420 کیلومتر بر ساعت خواهد بود اما منطقی تر به نظر می رسد اگر Venom F5 به بیشینه سرعت 482 کیلومتر بر ساعت برسد. نام این خودرو از طوفان F5  گرفته شده که سرعت باد بین 420 تا 511 کیلومتر بر ساعت دارد.

اگرچه آخرین محصول ممتاز هنسی یعنی Venom GT بر أساس یک مدل لوتوس ساخته شده بود، این مدل جدید بر أساس شاسی های منحصر به فرد خود هنسی ساخته خواهد شد. جای تعجب نیست که این خودروساز اعلام کرده ابرخودروی جدیدش بسیار سبک خواهد بود. هنوز مشخص نیست نیروی هنسی Venom F5 از چه موتوری تامین می شود اما گمان می رود نیرومحرکه آن حداقل قدرت 1500 اسب بخار داشته و شتاب صفر تا صد 2 ثانیه را برای خودرو فراهم کند.

مدیرعامل این خودروساز، جان هنسی اظهار داشت: "ما در مورد F5 خود بسیار هیجان زده هستیم و این خودرو با طراحی و شاسی های کاملا جدید و از طریق تکنولوژی و ایرودنیامیک ارتقا یافته، عملکرد بهتری را فراهم می آورد."

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"