کد خبر: ۴۶۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت ژاپنی هوندا اخیرا از نسل جدید خودروی اسپرت سیویک Si در دو نسخه کوپه و سدان به همراه یک موتور توربوی 2025 اسب بخاری رونمایی کرده است.

اعلام جزئیات نسل جدید سیویک Si

گروه بین الملل: شرکت ژاپنی هوندا اخیرا از نسل جدید خودروی اسپرت سیویک Si در دو نسخه کوپه و سدان به همراه یک موتور توربوی 2025 اسب بخاری رونمایی کرده است.

به گزارش برخودرو، بسیاری از علاقمندان سیویک چشم به راه عرضه آن در امریکای شمالی هستند و می دانیم که یکی از مهم ترین دلایل علاقه آن ها به این محصول موتور 1.5 لیتری توربو شارژش است که هوندا این خودرو را سریع ترین و قدرتمندترین نمونه تولیدیش معرفی می کند.

قسمت قدرتمندتر این محصول به بیشینه گشتاور 192 پوند فوتی ان باز می گردد که بسیار بیشتر از سیویک های دیگر با گشتاور 174 پوند فوت است. البته قرار است که در آینده موتور 2.4 لیتری توربو بر روی سیویک Si نصب شود که قابلیت دستیابی به بیشینه قدرت و گشتاور را به ترتیب در دور موتورهای 1300 و 2300 خواهد داشت. البته این موتور می تواند 70 درصد از گشتاورش را در دور موتورهای بین 2100 و 5000 تولید کند.

خودروی سیویک Si دارای یک جعبه دنده انحصاری شش دنده دستی است. مهم ترین تفاوت این محصول با نمونه های پیشین وزن بسیار کم تر آن و بدنه قدرتمند است. از دیگر امکانات سیویک Si جدید فوق می توان به سامانه تعلیق اسپرت، فرمان برقی و تیغه جلویی سپر با قابلیت تنظیم اشاره کرد.

علاوه بر این خودرو دارای فنرهای قدرتمند تر و تیرک حفظ پایداری در قسمت عقبی سامانه تعلیق استو این خودرو از لحاظ ظاهری بسیار شبیه نمونه آزمایشی رونمایی شده در نمایشگاه لس آنجلس می باشد.

در قسمت داخلی آن نیز از تریم ترمز استفاده نشده و یک صفحه نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت اتصال به سامانه های Androidd Auto و Apple CarPlay مشاهده می شود.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"