کد خبر: ۴۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فیات هند در وب سایت رسمی خود، نسخه مخصوص خودروهایش را برای فصل فستیوال این کشور معرفی کرده است.

فیات نسخه مخصوص دو مدل خود را معرفی کرد

گروه بین الملل: فیات هند در وب سایت رسمی خود، نسخه مخصوص خودروهایش را برای فصل فستیوال این کشور معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، هاچ بک پونتو Evo و سدان لینیا 125S با نسخه های مخصوصی در این فصل عرضه می شوند که به ترتیب Karbon و Royal نامیده می شوند. انتظار می رود هر دوی این مدل ها به زودی عرضه شوند.

این خودروها با تغییرات ظاهری اندکی شامل رنگ بدنه سفید و سقف مشکی متضاد ارائه می شوند. لینیا 125S به رینگ های آلیاژی مشکی با روکش براق و نشان رویال روی گلگیر عقب بهره می برد. در حالی که پونتو Evo به نوار برچسبی در نیم رخ و نشان Karbon روی گلگیر عقب مجهز می شود. تغییرات قابل توجه در داخل این مدل ها اعمال شده و هر دوی آن ها با روکش هایی جدید ارائه می شوند. لینیا دارای روکش چرم برنزی با داشبورد و پانل های در منطبق است. پونتو Evo همچنان دارای طرحی تمام مشکی با صندلی های چرمی مشکی و داشبورد با دوختی متضاد و پانل های در بژ است.

ساختار فنی این خودروها بی تغییر باقی مانده است. فعلا این خودروساز اطلاعات دیگری در مورد قیمت گذاری یا تعداد این نسخه های مخصوص را اعلام نکرده است.

فیات لینیا با مدل هایی همچون نیسان سانی، تاتا مانزا، اشکودا رپید، رنو اسکالا، فولکس واگن ونتو، هیوندای ورنا، فورد فیستا و هوندا سیتی رقابت می کند.

رقبای فیات پونتو نیز هیوندای Elite i20، فولکس واگن پولو و هوندا جاز هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"