کد خبر: ۴۴۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵

احمدرضا سلامی گفت: ارتباط شهروندان با گل و گیاه در کنار افزایش نشاط و شادابی، زمینه را برای ارتقای فرهنگ شهروندی در زمینه حفظ و توسعه فضای سبز و گل و گیاه را ایجاد و تقویت می‌کند.
وی افزود: در راستای سیاست شهرداری مشهد مبنی بر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف گل در فصول سال، برای پنجمین سال متوالی نمایشگاه بزرگ گل‌ھای داوودی شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ھا و فضای سبز شهرداری مشهد بیان کرد: این نمایشگاه از 8 تا 17 آبان ماه جاری از ساعت 9 صبح تا 19 در محل باغ گیاه‌شناسی مشهد برای بازدید عموم شهروندان، متخصصان و دانشجویان دایر است.
سلامی ادامه داد: نمایشگاه گل‌ھای داوودی مشهد که در کشور بی‌نظیر است با هدف معرفی ظرفیت‌های مشهد در این زمینه و ایجاد بسترھای لازم برای آشنایی شھروندان و اقشار مختلف با گونه‌ھای مختلف گل‌ھای داوودی برگزار می‌شود.
وی گفت: این نمایشگاه در مساحتی حدود یک هکتار دایر خواهد شد و شهروندان علاوه بر بازدید رایگان از نمایشگاه می‌توانند از دیگر مجموعه‌ھای باغ گیاه‌شناسی مشهد نیز دیدن کنند.
باغ گیاه‌شناسی واقع در بولوار جمهوری اسلامی، حدفاصل تقاطع پروین اعتصامی و پل غدیر پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"