کد خبر: ۴۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با پشتوانه شبکه گسترده نمایندگی های خود در سراسر کشور همواره سعی دارد تا رضایت مشتریان خود را در هر شرایطی فراهم سازد. این شرکت در طول سالها فعالیت خود ثابت نموده که مشتری یک اصل انکار ناپذیر و نعمتی بزرگ برای رسیدن به پیشرفت است.

با خرید MVS CARD شرکت مدیران خودرو یک سال فقط بنزین بزنید

به گزارش خبر خودرو، شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با پشتوانه شبکه گسترده نمایندگی های خود در سراسر کشور همواره سعی دارد تا رضایت مشتریان خود را در هر شرایطی فراهم سازد. این شرکت در طول سالها فعالیت خود ثابت نموده که مشتری یک اصل انکار ناپذیر و نعمتی بزرگ برای رسیدن به پیشرفت است.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با تامین به موقع قطعات و ارائه خدمات نوین تاکنون شرایط منحصر به فردی را برای مشتریان خود فراهم کرده است و به همین خاطر امروز مشتریان می توانند با خیالی آسوده خدمات متنوعی را از تعمیرگاههای مرکزی و شبکه نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور دریافت کنند.

تکریم جایگاه مشتری به عنوان سیاست پایدار و مستمر در برنامه های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو قرار دارد از این رو این شرکت با اجرای طرح های متنوعی ، تلاش دارد تا خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه نماید.

این شرکت با توجه به اهمیت کیفیت و نوآوری در خدمات پس از فروش و با هدف بالا بردن سطح رضایت مشتریان از محصولات ام وی ام اقدام به ایجاد خدمت جدیدی به نام MVS CARD نموده است که کلیه خدمات برای دارندگان این کارت به صورت رایگان می باشد.

کارت اشتراک MVS CARD اولین نوع خدمت ویژه برای خدمات رسانی به مشترکین طراحی شده است. در این نوع اشتراک علاوه بر اینکه امدادرسانی به مشترکین در هر شرایط در اولویت میباشد، هزینه های امداد نیز برای مشترکین رایگان است. انجام سرویسهای ادواری ، هزینه قطعات مصرفی و تعمیرات مورد نیاز خودرو  بصورت رایگان در راستای تکمیل مجموعه خدمات قابل ارائه به مشتریان محترم طراحی و در حال حاضر به متقاضیان قابل ارائه می باشد.

امیر مهدوی ، رئیس اداره امداد خدمات شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص نحوه تهیه MVS CARD می گوید : مشتریان می توانند همزمان با خرید خودرو این کارت را خریداری نموده و یا با مراجعه به نمایندگی ها نسبت به تهیه این کارت اقدام نمایند و همچنین جهت گرفتن اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 2-02147651 داخلی 1 تماس حاصل نمایند.

به گفته وی مشتری با خرید MVS CARD در هنگام خرید خودرو تا یک سال می تواند از کلیه خدمات سرویس های ادواری و قطعات مصرفی و رفع هر گونه ایراد به صورت رایگان بهره مند شده و تا یک سال فقط بنزین بزند.

وی همراه داشتن این کارت را برای پذیرش و عدم پرداخت هزینه در نمایندگی های مدیران خودرو الزامی می داند.

رئیس اداره امداد خدمات شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو می گوید در یک سالی که مشتری دارای MVS CARD می باشد باید تنها بنزین مصرفی خودرو را تامین کند و سایر هزینه ها با شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو است. خدماتی که مربوط به قطعات مصرفی مانند لنت ترمز، صفحه کلاج ، برف پاک کن و... است همگی در این طرح رایگان دیده شده و اجرت ، قطعه و هر آنچه که لازم است تعویض شود به صورت رایگان تامین خواهد شد.

مهدوی در پایان قیمت  MVS CARDرا نسبت به نوع خودرو متغیر اعلام کرد و اظهار داشت : مشتریان در هنگام خرید خودرو می توانند بصورت نقد و یا با شرایط ویژه اقساطی نسبت به تهیه کارت اقدام نمایند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"