کد خبر: ۴۱۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از MPV جدید ماهیندرا در حال تست در چنای منتشر شده که نمایی بهتر از بدنه این خودرو را نشان می دهد.

تصاویر جدیدی از MPV جدید ماهیندرا فاش شد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از MPV جدید ماهیندرا در حال تست در چنای منتشر شده که نمایی بهتر از بدنه این خودرو را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این خودرو سال 2017 در هند و بازارهای صادراتی ماهیندرا عرضه شده و رقیب مدل هایی همچون تویوتا اینووا کریستا و ماروتی ارتیگا خواهد شد.

گزارشات حاکی از آن است که این MPV اولین پروژه ای است که توسط مرکز فنی آمریکای شمالی ماهیندرا در Troy میشیگان ساخته می شود. اطلاعات زیادی از بدنه این خودرو در دسترس نیست تنها جلوپنجره دندانه ای نمادین ماهیندرا و چراغ های جلوی بزرگ آن به چشم می خورند. به نظر می رسد این خودرو طراحی منحصر به فردی در طیف محصولات ماهیندرا داشته باشد.

این MPV بر اساس پلتفرمی مونوکوک ساخته می شود که بر اساس ساختار دیفرانسیل جلو طراحی شده است. خط تولید موتور این خودرو شامل موتورهای دیزلی mHawk ماهیندرا یا موتور دیزلی کاملا جدیدی خواهد بود که به طور مشترک با سانگ یانگ ساخته شده است. هم چنین ماهیندرا موتور بنزینی را نیز برای این خودرو ارائه خواهد کرد که 1.5 لیتری چهار سیلندر کاملا جدید است و به زودی معرفی خواهد شد.

این خودرو همچون رقبای خود در ساختارهای هفت و هشت سرنشین ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"