کد خبر: ۳۹۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی سانگ یانگ رکستون در نمایشگاه خودروی بوسان 2012 معرفی شد.

منتظر عرضه نسخه پیکاپ سانگ یانگ رکستون باشید

گروه بین الملل: نسل سوم و کنونی سانگ یانگ رکستون در نمایشگاه خودروی بوسان 2012 معرفی شد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون سانگ یانگ در حال آماده سازی نسل چهارم رکستون در کره جنوبی است. بر اساس گزارشی جدید، این خودروساز کره جنوبی روی وانت پیکاپ یک تنی جدیدی نیز کار می کند که جایگزین سانگ یانگ کوراندو اسپرت خواهد شد.

این وانت پیکاپ 1 تن جدید که با کد Q200 شناخته می شود بر اساس نسل بعدی رکستون ساخته خواهد شد. نشریه های بریتانیایی ادعا کرده اند که هر دوی این مدل ها را دیده اند و اظهار داشته اند که آن ها دارای طراحی مشابه از ستون A به سمت جلو هستند. بدنه مشترک بین نسل بعدی رکستون و وانت پیکاپ ساخته شده بر اساس آن، الهام گرفته از سانگ یانگ LIV-1 کانسپت است که در نمایشگاه خودروی سئول 2013 رونمایی شد.

این وانت پیکاپ جدید حداقل در انگلستان با نام کوراندو اسپرت شناخته نمی شود. این خودرو بزرگ تر از کوراندو اسپرت بوده و با مدل هایی همچون میتسوبیشی L200، فولکس واگن آماروک و نیسان ناوارا رقابت می کند. کابین این خودرو نیز همچون بدنه آن مشابه نسل بعدی رکستون خواهد بود. سیستم های نمایش محیط اطراف و نقاط کور در سانگ یانگ Q200 عرضه خواهد شد.

سانگ یانگ Q200 به موتور 2.2 لیتری دیزلی 178 اسب بخاری متصل به گیربکس دستی شش سرعته مجهز خواهد شد. یک گیربکس اتوماتیک هفت یا هشت سرعته گرفته شده از مرسدس بنز نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"