کد خبر: ۳۸۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از فیس لیفت اشکودا رپید فاش شده است.

تصاویر فیس لیفت اشکودا رپید درز کرد

گروه بین الملل: به تازگی تصاویری از فیس لیفت اشکودا رپید فاش شده است.

به گزارش خبرخودرو، گمان می رود این خودرو در ماه اوت 2016 عرضه شده و دومین محصولی باشد که اشکودا در سال جاری عرضه می کند.

قسمت جلوی این خودرو به خوبی با پلاستیک استتار شده تا تغییرات طراحی آن پنهان شود. گفته می شود این خودرو دارای سپر جلوی بازطراحی شده، چراغ های جلوی نوین، طراحی جلوپنجره به روز شده، کاپوت جدید و گلگیرهای جلوی فیس لیفت شده خواهد بود. گمان می رود رپید جدید دارای قسمت جلویی الهام گرفته از اشکودا رپید مخصوص اروپا باشد. سپر عقب این خودرو نیز استتار شده که این امر نیز حاکی از تغییرات بیش تر است.

داخل این نمونه اولیه روکش صندلی های دو رنگ جدید تعبیه شده و ممکن است جدیدترین تجهیزات به کار رفته در فولکس واگن ونتو 2016 همچون برف پاک کن های حساس به باران، آینه های کناری با تنظیم خودکار، نمایشگر پیامک و دفتر تلفن و اتصال آینه ای به عنوان بخشی از سیستم سرگرمی Mirrorlink جدید برای پلتفرم PQ25در آن ارائه شود.LEDهای دید در روز نیز یک آپشن برای این خودرو خواهند بود.

گمان می رود خط تولید این خودرو نیز شامل 1.6 لیتری MPI چهار سیلندر بنزینی و نسخه ای به روز شده از موتور 1.5 لیتری TDI چهار سیلندر باشد. موتور بنزینی این خودرو با گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک Tiptronic شش سرعته عرضه می شود در حالی که موتور دیزلی آن به گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک هفت سرعته مجهز خواهد شد.

این خودرو با فولکس واگن ونتو، هوندا سیتی، ماروتی سیاز و هیوندای ورنا رقابت می کند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"