کد خبر: ۳۸۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو از مراجعه بیش از 6 هزار مشتری به شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت : بر اساس نظر سنجی تیم خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بیش از 80 درصد مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو رضایت داشتند.

رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان از خدمات امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو از مراجعه بیش از 6 هزار مشتری به شبکه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت : بر اساس نظر سنجی تیم خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بیش از 80 درصد مشتریان از طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو رضایت داشتند.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : شرکت مدیران خودرو در طرح امداد نوروزی این شرکت که از 27 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه داشت تلاش نمود تا سفری ایمن ،همراه با آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم نماید.

وی  همچنین با اشاره به آمادگی بیش از 85 درصد نمایندگی ها در طرح امداد نوروز امسال ، گفت : طرح کمپین نوروزی امسال شرکت مدیران خودرو در دو بخش طرح "بازدید قبل از سفر "و طرح " امداد نوروزی" برگزار گردید .

وی اظهار داشت  : در طرح "بازدید قبل از سفر " که به عنوان فاز پیشگیری اجرایی گردید به مشتریان به صورت رایگان خدمات ارائه گردید و در صورت نیاز به تعمیر 10 درصد تخفیف در اجرت در نظر گرفته شده بود.

وی تصریح کرد : در فاز دوم که در قالب طرح امداد نوروزی برگزار گردید نمایندگی ها در دو شیفت فعالیت داشته و در هر شیفت 85 درصد از نمایندگی ها فعال و با افزایش 40 خودرو امدادی در طرح نوروزی امسال ، حدود 90 خودرو امداد در جاده های پر تردد کشور مستقر و خدمات امدادی را ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه از ارسال 76 هزار اس ام اس در طول اجرای طرح خدمات نوروزی این شرکت خبر داد و اظهار داشت : در ایام نوروز امسال مرکز تماس امداد شرکت مدیران خودرو به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان بود که در مجموع نزدیک به 3500 تماس با مرکز تماس شرکت خدمات پس از فروش مدیران در ایام نوروز امسال گرفته شد که از این تعداد 415 تماس با ارسال امدادگر در محل ، خدمات لازم ارائه گردید همچنین 200 تماس منجر به حمل خودرو به مراکز خدماتی گردید و 23 مورد نیز با راهنمایی تلفنی مشکلشان حل شد.

پیمان فر در ادامه افزود : در طول طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو علاوه بر ناوگان امدادی،  بر روی تعدادی از خودروهای شرکت خدمات پس از فروش نیز برچسب خدمات امدادی نصب و در جاده های پرتردد اطراف تهران مستقر و خدمات امدادی مورد نیاز ارائه گردید.

وی همچنین میانگین زمان انتظار مشتریان را در طرح امداد نوروزی مدیران خودرو را 40 دقیقه اعلام کرد و اظهار داشت : در طول اجرای طرح نوروزی امسال میانگین زمان تعمیرات درمحل به 23 دقیقه رسید که زمان مطلوبی در بحث خدمات امداد جاده ای به حساب می آید.

وی تصریح کرد : همچنین در زمان اجرای طرح قبل از سفر و امداد نوروز امسال نیز 8211 مورد پذیرش در شبکه نمایندگی های شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو صورت گرفت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"