کد خبر: ۳۷۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: به نظر می رسد تایلند اولین بازار آسیایی است که فیس لیفت هوندا آکورد مدل 2016 در آن عرضه می شود.

فیس لیفت هوندا آکورد 2016 روانه بازار تایلند می شود

گروه بین الملل: به نظر می رسد تایلند اولین بازار آسیایی است که فیس لیفت هوندا آکورد مدل 2016 در آن عرضه می شود.

به گزارش خبرخودرو، شریک تایلندی این خودروساز در رسانه های اجتماعی اعلام کرده است که هوندا آکورد مدل 2016 روز 25 فوریه در بازار این کشور عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعات فنی از مدل فیس لیفت مخصوص آسیای این خودرو منتشر نشده است اما تغییرات آن تا حدودی شبیه به مدل مخصوص آمریکای شمالی خواهد بود.

بدنه این مدل فیس لیفت دارای کاپوت تمام آلومینیومی سبک جدید، جلوپنجره بالایی نوین، چراغ های جلوی LED، چراغ های مه شکن LED و چراغ های عقب LED است. خطوط برجسته تر و تیزتر روی بدنه این خودرو به جذابیت آن افزوده است. تغییرات داخل این خودرو اندک بوده و شامل بهره گیری از تودوزی جدید است. تغییر قابل توجه در این خودرو افزوده شدن سیستم سرگرمی صوتی تصویری با نمایشگر لمسی 7 اینچی و پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو است.

گزینه های موتور و گیربکس این خودرو بی تغییر باقی خواهد ماند. دو موتور در نسل نهم هوندا آکورد عرضه می شود. موتور اول این خودرو 2.0 لیتری i-VTEC چهار سیلندر بنزینی با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر است. موتور دیگر این خودرو 2.4 لیتری i-VTEC چهار سیلندر بنزینی از طیف موتورهای Earth Dreams Technology با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتون متر است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"