کد خبر: ۳۷۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
گروه بین الملل: هیوندای در Auto Expo سال جاری از مدل هیبریدی کاملا جدید سوناتا رونمایی کرد.

هیوندای سوناتا هیبریدی شد

گروه بین الملل: هیوندای در Auto Expo سال جاری از مدل هیبریدی کاملا جدید سوناتا رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو از سال گذشته در آمریکای شمالی به فروش می رسد و پس از عرضه در هند با تویوتا کمری هیبریدی و هوندا آکورد هیبریدی رقابت می کند.

هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2016 دارای تغییرات طراحی اندکی است که کمک می کند این مدل ظاهری متمایز، بهره وری و ایرودینامیک بهتر داشته باشد. سوناتا هیبریدی در آمریکا از گیربکس اتوماتیک شش سرعته و موتور الکتریکی 50 کیلوواتینصب شده روی گیربکس (TMED) هیوندای بهره می برد.موتور 2.0 لیتری Nu چهار سیلندر GDI متصل به موتور الکتریکی این خودرو قدرت 154 اسب بخار تولید می کند. این دو موتور د کنار یک دیگر قدرت 202 اسب بخار تولید می کنند میزان مصرف سوخت این خودرو را به حدود 1 لیتر در هر 38.26 کیلومتر می رسانند.

شارژ مجدد این خودرو در ایستگاه شارژ درجه دو 240 ولتی، کم تر از 3 ساعت طول می کشد در حالی که با یک خروجی 120 ولتی استاندارد این میزان به کم تر از 9 ساعت می رسد.

ویژگی های قابل توجه در هیوندای سوناتا هیبریدی مدل 2016 شامل چراغ های جلوی زنون HID، LEDهای دید در روز، چراغ های عقب LED، صندلی راننده با پشتیبانی کمر و تنظیم برقی و حافظه، سیستم ناوبری 8 اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی پرمیوم اینفینیتی است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"