کد خبر: ۳۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۶

مراسم اهداي دهمين جايزه ترويج علم ايران در روز چهارشنبه 24 بهمن ماه 1386 در محل پارك علم و فناوري دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، هدف از اهداي جايزه معرفي و تجليل از فعاليت‌هايي است كه در سطح كشور براي همگاني كردن علم،‌ گسترش انديشه و فرهنگ علمي و كاربرد علم در سطوح مختلف زندگي اجتماعي انجام شده، است.

در مراسم اهداي دهمين جايزه ترويج علم، تنديس و جايزه انجمن ترويج علم ايران به كانون توسعه فرهنگي كودكان براي بالا بردن سطح دانش عمومي و تلاش در جهت اعتلاي فرهنگ و هنر كودكان اين سرزمين اهدا شد و از رضا روحاني براي انجام فعاليت‌هاي پژوهشي، آموزشي، مديريتي و ترويجي تقدير شد.

لوح تقدير انجمن ترويج علم ايران به جمعيت منجمان مهبانگ، به خاطر ارتقاي سطح دانش در ميان جوانان استان سيستان و بلوچستان و تلاش در جهت ترويج علم نجوم، حسن سالاري، به خاطر راه‌اندازي پايگاه اينترنتي علمي و آموزش جزيره دانش و تلاش در جهت ارتقاي سطح دانش و آگاهي عموم مردم، سياوش صفاريان پور، براي برنامه‌سازي علمي و آشنا ساختن عموم مردم با علم نجوم و مهدي لبيبي و همه دست‌اندركاران و برنامه‌سازان شبكه سلامت به خاطر تلاش در جهت اعتلاي سطح آگاهي پزشكي و بهداشتي جامعه اهدا شد.

انجمن ترويج علم ايران از سهراب حاتمي بهمن بيگلو، آموزگار عشاير فيروز آباد استان فارس، علي عدالت خواه، معلمي از روستاهاي استان بوشهر و ميترا عليخاني، معلم و مدير مدرسه‌اي از روستاهاي استان اصفهان به عنوان مروجان علم كه به دور از تبليغات در روستاها و مناطق دور افتاده كشور علم را به لايه‌هاي مختلف اجتماعي كشانده‌اند، تقدير شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"