کد خبر: ۳۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۸ دی ۱۳۸۶

مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه موارد پراکنده واندک قطعی جریان گاز در استان تهران گزارش شده است ، تاکید کرد : با تلاش گسترده ماموران وکارکنان شرکت های گازرسانی این مشکل تا ظهر امروز برطرف می شود.

عبادالله قنبری افزود : بخشی از سهمیه گاز صنایع استان دیروز قطع شد و میزان مصرف گاز طبیعی در استان تهران دیروز به 67 میلیون مترمکعب رسید که از روز قبل از ان سه میلیون کمتر است اما در مقایسه با روز مشابه پارسال 27 میلیون متر مکعب افزایش نشان می دهد.

وی گفت: هم اکنون در بخشی از شهرهای کشور موارد پراکنده قطعی جریان گاز گزارش می شود ، اما در هیچ شهری قطع سراسری جریان گاز نداریم.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران افزود : در شهرهای ساری ، قائمشهر، گرگان ، گنبد کاووس، بندر ترکمن ، خلخال ، مشگین شهر، ارومیه ، سقز، شاهرود و خرم آبادموارد پراکنده قطعی جریان گاز وجود دارد که تلاش می کنیم آنها را برطرف کنیم.

قنبری تصریح کرد: با همکاری بیشتر هموطنان و صرفه جویی بیشتر در مصرف گاز می توانیم همه این مشکلات را پشت سر بگذاریم و باید همه همت کنند.

وی افزود : همه واحدهای پالایش و انتقال گاز با بیشترین ظرفیت مشغول کارند اما تنها راه بهره مندی همه هموطنان از انرژی گاز صرفه جویی در مصرف است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"