کد خبر: ۳۳۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به دنبال رونمایی و عرضه محصول جدید تیگو5 شرکت مدیران خودرو از ارائه خدمات ویژه به این محصول خبر داد و گفت : ارائه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به تیگو5 از جمله خدمات ویژه ای که برای جدیدترین محصول چری در ایران در نظر گرفته شده است.

150 هزار کیلومتر گارانتی ، خدمت ویژه مدیران خودرو به محصول جدید تیگو 5

به گزارش خبر خودرو ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به دنبال رونمایی و عرضه محصول جدید تیگو5  شرکت مدیران خودرو از ارائه خدمات ویژه به این محصول خبر داد و گفت : ارائه 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی به تیگو5 از جمله خدمات ویژه ای که برای جدیدترین محصول چری در ایران در نظر گرفته شده است.

رادین پیمان فر در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به برنامه ریزی ها جهت ارائه خدمات مناسب به محصول جدید تیگو5 شرکت مدیران خودرو اظهار داشت : با نزدیکی به زمان آغاز پیش فروش این محصول ، به زودی قطعات یدکی آن وارد بازار می شود ضمن اینکه همزمان دوره های آموزشی برای نمایندگی ها آغاز شده و طی یک ماه آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد : با اعلام پیش فروش خودرو تیگو 5 ، نمایندگی های خدمات پس از فروش مدیران خودرو آمادگی کامل دارد تا خدمات و پشتیبانی خوبی را از این خودرو داشته باشند.

وی همچنین از فروش کارت وفاداری مشتریان همراه با عرضه خودرو تیگو5 به بازار خبر داد و گفت : با ارائه کارت وفاداری مشتریان شرکت مدیران خودرو، دارندگان این کارت ها می توانند علاوه بر برخورداری از سرویس ادواری رایگان ، در باشگاه مشتریان مدیران خودرو عضو شوند و خدمات خوبی را از مکان های طرف قرارداد شرکت مدیران خودرو دریافت نمایند.

وی گفت : ارائه خدمات پس از فروش به  محصول تیگو 5 در فاز اول صرفا در نمایندگی ها منتخب شرکت مدیران خودرو ارائه خواهد شد اما بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نظر داریم تا به زودی در اکثر نمایندگی های شرکت مدیران خودرو امکان ارائه خدمات پس از فروش به این خودرو فراهم شود.

وی همچنین در خصوص اقدامات لازم به منظور جلوگیری از ورود قطعات تقلبی و غیر‌ اوریجینال برای محصول تیگو5 گفت : با توجه به اینکه این خودرو محصول جدیدی است مسلما امکان ورود قطعات تقلبی و غیر اوریجینال وجود نخواهد داشت.

وی تاکید کرد : در حال حاضر نگرانی به جهت ورود قطعات تقلبی و غیر اوریجینال برای سایر محصولات مدیران خودرو وجود دارد اما شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به دنبال آن است تا با نصب هولوگرام بر روی قطعات، زمینه اطمینان خاطر مشتریان را از اوریجینال بودن قطعات فراهم نماید.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از  فروش مدیران خودرو در ادامه کسب رضایت مشتریان را مهمترین هدف شرکت مدیران خودرو اعلام کرد و اظهار داشت : با سرمایه گذاری بسیار زیادی که در حوزه تامین قطعات یدکی و برگزاری دوره های اموزشی به نمایندگان صورت گرفته است  درتلاشیم تا  میزان رضایت مشتریان را بالا ببریم.

پیمان فر همچنین به تامین قطعات یدکی در شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو اشاره کرد و گفت : با سرمایه گذاری بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته ، طی دو سه ماه اخیر ،وضعیت تامین قطعات یدکی در شرکت مدیران خودرو روند بسیار خوبی را یافته است در حال حاضر  نرخ تأمین قطعات در شبکه مدیران خودرو بیش از 96 درصد است که به‌عنوان بیشترین ضریب تأمین در کشور شناخته می‌شود.

وی در ادامه از افزایش برگزاری دوره های آموزشی در نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در شش ماه دوم امسال خبر داد و گفت : در شش ماهه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ، دوره های آموزشی شرکت دو برابر گردید اما با برنامه ریزی صورت گرفته  در شش ماهه دوم امسال نسبت به زمان مشابه آن این آموزش ها 5 برابر خواهد شد.

وی تصریح کرد : شرکت مدیران خودرو تاکید زیادی بر روی آموزش داشته و اطمینان دارد که افزایش میزان مهارت پرسنل به بالارفتن میزان رضایت مشتریان منتج خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"