کد خبر: ۲۹۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۳
گروه بین الملل: MG ماه گذشته شاسی بلند GS را از طریق وب سایت خود معرفی کرد و طراحی بدنه نهایی این کراس اوور را به نمایش درآورد.

انتشار اولین تصاویر از داخل MG GS

گروه بین الملل: MG ماه گذشته شاسی بلند GS را از طریق وب سایت خود معرفی کرد و طراحی بدنه نهایی این کراس اوور را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون این خودروساز تصاویری از داخل این خودرو را منتشر کرده است که دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی روی کنسول وسط با ناوبری GPS به همراه ویژگی های سرگرمی دیگر است.

هم چنین این تصاویر نشان می دهند که MG GS دارای صندلی های جلوی گرم شونده، دکمه استارت، ترمز پارک الکترونیکی، ESP، کمک رانندگی در سراشیبی و ساختار چهار چرخ فعال است.

بدنه این خودرو کاملا تحت تاثیر خودروی کانسپت MG GS است که در نمایشگاه خودروی شانگهای سال 2013 رونمایی شده بود. از آنجا که مالک این خودروساز یعنی SAIC زمانی سهم زیادی در سانگ یانگ داشت، MG توانست از پلتفرم سانگ یانگ کوراندو در کراس اوور خود بهره ببرد. سیستم تعلیق عقب این خودرو بر اساس فولکس واگن تیگوان ساخته شده است. MG این پلتفرم ترکیبی را SSA نامیده است.

شاسی بلند MG GS با موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 167 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر یا 2.0 لیتری توربو چهار سیلندر بنزینی با قدرت 220 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر عرضه می شود. این خودرو به گیربکس DCT شش سرعته مجهز می شود.

رقبای این خودرو فورد اکواسپرت، هوندا XR-V، نیسان جیوک و پژو 2008 هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"