کد خبر: ۲۸۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تا پایان هفته اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته

به گزارش خبر خودرو، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تا پایان هفته اعلام کرد.

- تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 جمعه 12 دی از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

- در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا  24 روز جمعه 12 دی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا  24 جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به صورت یک طرفه خواهد بود.

- در محور هراز نیز تردد  تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است همچنین تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

- در محور دماوند نیز تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا  24 روز جمعه ( 12 دی ) از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (ده خط) شبانه روزی پاسخگوی وضع راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"