کد خبر: ۲۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۳

طق استان اردبیل است که امسال دو پدیده طبیعی سیل و سرمازدگی خسارت زیادی به این شهرستان وارد کرد.

به گزارش ایسنا ، علی اسلامی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اردبیل امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران مشگین‌شهر با اشاره به اینکه امسال از 7000 میلیارد ریال خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی در استان اردبیل بیش از 6000 میلیارد ریال آن مربوط به شهرستان مشگین‌شهر است، افزود: این شهرستان از حادثه‌خیزترین مناطق استان اردبیل است و امسال دو پدیده طبیعی سیل و سرمازدگی خسارت زیادی به این شهرستان وارد کرد.

وی اضافه کرد: امسال 830 میلیارد ریال اعتبار برای جبران بخشی از حوادث ناشی از بلایای طبیعی به استان اختصاص یافته که از این مبلغ 132 میلیارد ریال برای شهرستان مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.

وی با یادآوری اینکه هم‌اکنون سه سالن چند منظوره مدیریت بحران در شهرستان‌های پارس‌آباد ، مشگین‌شهر و خلخال در حال اجرا است، افزود: تمام تجهیزات مربوط به این اماکن تامین و برای تکمیل ساختمان این سالن‌ها نیز 15میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

در ادامه ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین‌شهر،گفت: از 440 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت کشاورزی استان اردبیل 310 میلیارد ریال به کشاورزان و باغداران مشگین‌شهری پرداخت می‌شود.

وی همچنین از تخصیص پنج میلیارد ریال برای راه‌اندازی سامانه تگرگ‌زدایی در این شهرستان خبر داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"