کد خبر: ۲۷۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : شماره گذاری خودرو وارداتی صرفا برعهده وارد کننده است و هیچ خریداری امکان شماره گذاری خودروهای وارداتی را ندارد.

هشدار نسبت به حرکت خلاف قانون برخی واردکنندگان خودرو در شماره گذاری خودروهای وارداتی

به گزارش خبر خودرو، قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : شماره گذاری خودرو وارداتی صرفا برعهده وارد کننده است و هیچ  خریداری امکان شماره گذاری خودروهای وارداتی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، سید مجتبی شفیعی در نشست خبری با خبرنگاران با هشدار نسبت به برخی از واردکنندگان متخلف در جریان شماره گذاری خودروهای وارداتی اظهار داشت : متاسفانه بر اساس اطلاعات که به ستاد مدیریت گزارش شده است برخی از واردکنندگان قراردادهایی را با خریداران تنظیم کردند که تعهد شماره گذاری خودروی وارداتی را بر عهده خریدار گذاشتند  به همین منظور از مردم و همچنین وارد کنندگان خودرو درخواست می شود که دقت بیشتری در این جریان داشته باشند.

وی گفت : در سامانه موجود فرایند اجرایی به گونه ای تعریف شده است که صرفا واردکننده می تواند بر اساس مصوبات و قوانین موجود اسقاط خودروها را انجام دهد و هزینه این کار نیز بر عهده وارد کننده است بنابراین در این جریان مردم باید دقت کنند تا متضرر نشوند .

وی همچنین با توجه به برنامه جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خصوص واردات خودرو گفت : در برنامه ای که در سه ماه اخیر توسط ستاد مدیریت شروع شده است روند اجرای اسقاط خودروهای فرسوده به طور کلی به واردکنندگان واگذار شده است .

وی گفت : واردکنندگان خودروهای سواری هر چند در گذشته موظف بودند که طبق مصوبات دولت نسبت به اسقاط اقدام کنند منتهی فرایند دیگری را طی می کردند که در این سه ماه گذشته اصلاح شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح خروج خودروهای فرسوده گفت : طرح خروج خودروهای فرسوده از طرح های مهم دولت در راستای کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل سوخت در بخش مصرف سوخت ، آلاینده های زیست محیطی و ایمنی جاده ای است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"