کد خبر: ۲۳۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۲
به گزارش خبر خودرو ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای دودزا از ابتدای مهر ماه سال جاری اظهار داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی با جدیت بیشتری نسبت به گذشته از ابتدای مهرماه سال جاری نسبت به تردد خودروهای دودزا در سطح شهر عکس العمل نشان می دهد و از تردد آنها جلوگیری می کند .

اجرای طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی

به گزارش خبر خودرو ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص جلوگیری از تردد خودروهای دودزا از ابتدای مهر ماه سال جاری اظهار داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی با جدیت بیشتری نسبت به گذشته از ابتدای مهرماه سال جاری نسبت به  تردد خودروهای دودزا در سطح شهر عکس العمل نشان می دهد و از تردد آنها جلوگیری می کند .

سردار رحیمی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن اشاره به عملکرد پلیس راهور در خصوص معاینه فنی خودروها نیز عنوان کرد : با توجه به تعویض و تغییر پلاک های خودرو کنترل معاینه فنی کلیه خودروها کمی دشوار به نظر می رسد لذا در صدد اقداماتی موثر در این خصوص هستیم .

وی در ادامه این گفتگو در خصوص این مطلب تصریح کرد : با توجه به افزایش سفرها در شش ماهه دوم سال و افزایش آلودگی هوا در این نیمه پلیس راهور در خصوص برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی تمهیدات جدی تری را خواهد اندیشید که شیوه های اجرای طرح های جدید در این راستا در دست بررسی است .

وی ضمن اشاره به یکی از اقداماتی که پلیس راهور در آینده انجام خواهد داد گفت : مقرر شده است که نیروهای پلیس راهور درمناطق هم وجوار و نقاط شلوغ نزدیک به 10 مرکز معاینه فنی تهران مستقر شوند و خودرهایی که توسط آنها متوقف می شوند به مراکز معاینه فنی هدایت شوند .

رئیس پلیس راهور تهران افزود : هر چند این طرح در سالهای گذشته نیز اجرا شده است اما هم اکنون با رفع نواقص و مشکلات آن با جدیت و به نحو مطلوب تری و با روشی جدید اجرایی خواهد شد .

سردار رحیمی در ادامه گفت : پلیس راهنمایی و رانندگی به تنهایی قادر به کنترل وضعیت آلودگی هوا نخواهد بود دستگاه های دیگر نیز باید در این زمینه آمادگی خود را اعلام داشته و در این زمینه یاری برسانند .

وی در خصوص صدور آرم طرح ترافیک عنوان کرد : روزانه بین 9 تا 10 هزار برگه ورود به محدوده طرح ترافیک به فروش می رسد که افزایش این تعداد در برنامه های آتی شهرداری تهران است .

رئیس پلیس راهور تهران در انتها ضمن اشاره به صدور آرم طرح ترافیک روزانه بواسطه دریافت برگه معاینه فنی تصریح کرد : قطعا پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص کنترل این امر و تشویق افراد در خصوص مراجعه به معاینه فنی همکاری لازم را با شهرداری تهران به عمل خواهد آورد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"