کد خبر: ۲۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
گروه بین الملل: جنرال موتورز مجددا بر برنامه ای تاکید کرده است که برند اروپایی اوپل این خودروساز را وادار به پیشرفت می کند و این برند را بین خانواده جهانی شورلت و مارک با اعتبار کادیلاک قرار می دهد.

برند اوپل ارتقا می یابد

گروه بین الملل: جنرال موتورز مجددا بر برنامه ای تاکید کرده است که برند اروپایی اوپل این خودروساز را وادار به پیشرفت می کند و این برند را بین خانواده جهانی شورلت و مارک با اعتبار کادیلاک قرار می دهد.

به گزارش خبرخودرو، البته با وجود برند کادیلاک که به خاطر داشتن خریداران بی ام و، مرسدس بنز، آئودی و لکسوس، رقیب جنرال موتورز است، اوپل نمی تواند تمام مسیر کسب اعتبار را طی کند.

این اولین بار نیست که جنرال موتورز برای ارتقا برند اوپل تلاش می کند. در سال 2010 نیز، نیک رایلی که در آن زمان رئیس اوپل بود، تلاش کرد تا اوپل را به مرحله عالی برساند.

اکنون نیز مدیر موقتی اوپل، استیو گرسکی، می گوید که جنرال موتورز می تواند رابطه فولکس واگن و اشکودا را الگوی رابطه شورلت و اوپل کند.

گرسکی در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس در مصاحبه ای اعلام کرده است: "به رابطه ای مانند فولکس واگن و اشکودا فکر کنید. اوپل قیمت و تجهیزات بیش تر و شورلت قیمتی کم تر دارد."

معنی این حرف آن است که مدل های شورلت برای بازارهای غربی در مسیری متمرکز بر بودجه تولید شده و خودروهای اوپل طراحی، تودوزی و تکنولوژی عالی خواهند داشت.

ممکن است این تغییر برای خودروهای نسل بعدی اوپل اعمال شود. احتمال دارد مونزا RWD کوپه که درمورد آن شایعات زیادی هست، با این سیاست ساخته شود.

اکنون خریداران استرالیا می توانند در انتظار شاسی بلند کامپکت موکا که به زودی عرضه می شود و کانورتیبل کاسکادا در سال 2014، باشند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"