کد خبر: ۲۰۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: به طور قطع یکی از راههای کاهش آلودگی هوا اجرای طرح زوج و فرد از در منزل است.

پليس در اجراي طرح زوج و فرد مشکلي ندارد

به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: به طور قطع یکی از راههای کاهش آلودگی هوا اجرای طرح زوج و فرد از در منزل است.

سردار سرتیپ دوم رحیمی با بیان اینکه پلیس در اجرای طرح زوج و فرد مشکلی ندارد افزود: اگر در کمیته اضطرار آلودگی هوا که راهنمایی و رانندگی نیز یکی از اعضای این کمیته است ، تصمیمی برای اجرای طرح زوج و فرد گرفته شود ، ما به طور قطع آن را اجرا می کنیم.

وی گفت: اکنون به صورت مقطعی اجرای طرح زوج و فرد از در منازل یکی از راههای اثرگذار در کاهش آلودگی هواست در غیر این صورت باید به سراغ بحث های ریشه ای رفت.

سردار رحیمی افزود: اکنون نیز اگر این طرح در کمیته تصویب شود با قدرت آن را اجرایی خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره برخورد با خودروهای آلاینده گفت: طرح برخورد با وسائل نقلیه دودزا و الاینده جزو برنامه های جدی پلیس است و در این مدت نیز برخورد با این وسائل نقلیه باعث کاهش آلودگی هوا شده است .

وی افزود: حتی به خودروها و وسائل نقلیه ای که به علت نقص معاینه فنی و یا دودزا توقیف می شوند تا برطرف شدن عیب و نقص ، اجازه تردد نمی دهیم.

سردار رحیمی درباره برخورد با خودروهای دولتی دودزا و آلاینده نیز گفت: اغلب این خودروها که سرویس های حمل و نقل هستند، این مشکل را دارند و طبق هماهنگی که با استاندار تهران انجام داده ایم در صدد برخورد با این خودروها هستیم و بزودی برخورد با این خودروها آغاز می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"