کد خبر: ۱۸۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
فارس: رسانه‌های بلغارستان خبر دادند که دختر بزرگ "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه در بیمارستانی در یکی از شهرهای این کشور پسری به دنیا آورده که نام وی "ولادیمیر" انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری-اینترنتی «اخبار دولتی کرملین»، "ماریا" دختر بزرگ "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه در تاریخ 15 گوست در زایشگاهی در یکی از شهرهای بلغارستان فرزند پسری به دنیا آورده است. این خبر از سوی رسانه‌های محلی بلغارستان منتشر شده است.



 
زایمان دختر رئیس‌جمهوری روسیه کاملا محرمانه صورت گرفته و اطلاعات رسمی در این رابطه منتشر نشده است. این خبر از سوی مقامات مسکو نه تایید و نه تکذیب شده است.
 
بر اساس این اطلاعات، ولادیمیر پوتین شخصا به عیادت دخترش در بیمارستان رفته و به او تبریک گفته است. مادر و فرزند هر دو در سلامتی کامل به سر می‌برند و نام نوه پوتین هم "ولادیمیر" انتخاب شده است.  
 
طبق اخبار رسانه‌های بلغارستان، به رسانه‌های گروهی روسیه توصیه شده است که هیچ خبری در این رابطه منتشر نکنند. بطور کلی زندگی شخصی پوتین سال‌هاست بعنوان «اسرار» دولتی ( از نوع دوم) دور از دسترس افراد عادی قرار دارد.
 
رئیس‌جمهوری روسیه دارای دو فرزند دختر است. «ماریا» فرزند بزرگ وی متولد سال 1985 است و تحصیلات خود در دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ به پایان رسانده است. فرزند دوم پوتین "کاترینا" متولد سال 1986 است. او نیز مشغول تحصیل در همین دانشگاه است.  
 
اخبار زیادی از زندگی خصوصی دختران رئیس‌جمهوری روسیه در رسانه ها منتشر نمی‌شود. فقط در سال 2010 رسانه‌های گروهی کره جنوبی اخباری منتشر شده، مبنی بر اینکه "کاترینا پوتین" با پسر یکی از مقامات ارشد سفارت کره جنوبی در مسکو ازدواج کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"