کد خبر: ۱۷۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
به گزارش خبرخودرو ، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به افزایش بی دلیل قیمت های خودرو در ماه های گذشته گفت: سازمان توسعه تجارت 9 شركت را از واردات خودرو به كشور محروم کرده است.

9 شركت واردكننده خودرو محروم شدند

به گزارش خبرخودرو ، رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به افزایش بی دلیل قیمت های خودرو در ماه های گذشته گفت: سازمان توسعه تجارت 9 شركت را از واردات خودرو به كشور محروم کرده است.

حسین اردوخانی در گفت و گو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات خودرو توسط اين 9 شرکت ربطی به تحریم ها نداشته است اظهار داشت: این شرکت ها سال گذشته تخلف کرده و بی دلیل به افزایش قیمت خودرو دامن زده اند.

وی افزود: با پی گیری هایی که از سوی اتحادیه صورت گرفته است سازمان توسعه تجارت اقدام به تحریم این شرکت ها کرده است.

رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو ، تصريح كرد: نكته مهمي كه خريداران بايد بدانند، آن است كه با توجه به شدت عرضه، كاهش يا افزايش نرخ دلار هيچ تاثيري بر قيمت خودروهاي وارداتي نداشته و حتي در صورت رشد بيش از حد نرخ دلار نيز همچنان شاهد كاهش قيمت اين خودروها خواهيم بود.

اردوخانی کاهش قیمت خودروهای وارداتی به ایران را در هفته جاری پیش بینی کرد و از اعضای اتحادیه خواست تا از پیش فروش هر گونه خودرو وارداتی خود داری کنند.  

 اظهارات رئيس اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودروي تهران در حالي است كه آمار گمرك نشان مي دهد در 8 ماهه سال گذشته 25 هزار و 310 دستگاه خودروي سواري به ارزش 536 ميليون دلار وارد كشور شده است كه در مقايسه با مدت مشابه  ميزان واردات 31 هزار و 123 دستگاه به ارزش 643 ميليون دلار بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"