کد خبر: ۱۲۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۲۶ مهر ۱۳۸۹
وزیر نفت با صدور احکام جداگانه، رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، رئیس صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارگران و اعضای هیئت رئیسه را منصوب کرد.

به گزارش شانا، متن حکم وزیر نفت خطاب به دکتر علیرضا علی احمدی به این شرح است:

پیرو حکم مورخ 20 دی ماه 1388 و مصوبه 22 شهریور 1389 هیئت امنای صندوق ها و با عنایت به تعهد، شایستگی و صلاحیت های علمی، عملی و تجربیات مدیریتی، جنابعالی به موجب این حکم به سمت عضو اصلی و رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت برای دوره جدید منصوب می شوید.

نظر به اهمیت استفاده بهینه از سرمایه صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر به این قشر زحمتکش و خدوم، ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط و صرفه و صلاح اقتصادی و جنبه های دینی و معنوی این گونه فعالیت ها با برنامه ریزی و به کارگیری مدیران شایسته و صدیق اهتمام لازم را با هماهنگی اینجانب به عمل آورید.

انتصاب اعضای جدید هیئت رئیسه

به موجب احکام جداگانه که با استناد به موضوع «اصلاح ساختار هیئت رئیسه» از سوی وزیر نفت صادر شده است، سید علیرضا میرمحمد صادقی، حسینقلی زحمتکش، سید محمد رضوی، محمود نیکوسخن و سید محمد حسین ساعتیان به سمت اعضای اصلی هیئت رئیسه و ابراهیم رادوافزون و پیام بطحایی به سمت اعضای علی البدل هیئت رئیسه برای مدت سه سال منصوب شده اند.

در حکم دکتر میرکاظمی از خدمات آقایان کاردر، حسن بیگلو، خنیفر، پیوندی و خرازی زاده در طول دوران عضویت در هیئت رئیسه قدردانی شده است.

رئیس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت منصوب شد

همچنین دکتر سیدمسعود میرکاظمی با صدور حکمی، عباس حاجی صادق را برای یک دوره سه ساله به سمت عضو اصلی هیئت رئیسه و رئیس صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت از خدمات علی محمدی، رئیس پیشین این صندوق ها قدردانی شده است.

حاجی صادق رئیس جدید صندوق های بازنشستگی دانش آموخته دوره کارشناسی فیزیک از دانشگاه تربیت معلم و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مدیریت صنعتی از دانشگاه صنعت نفت است.

حاجی صادق بر اساس پیشنهاد رئیس هیئت رییسه صندوق های بازنشستگی و به موجب حکم وزیر نفت، از 19 مهر 1389 دوره جدید خدمت خود را با سمت رئیس صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت آغاز کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"