کد خبر: ۱۲۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو، ایران خودرو با ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و نو آوریهای خود و عرضه چهار محصول ، حضور فعالی در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران داشته است .

سمند میکرو هیبریدی تا 3 ماه دیگر به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرخودرو، ایران خودرو با ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی و نو آوریهای خود و عرضه چهار محصول ، حضور فعالی در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران داشته است .

اداره اطلاع رسانی ایران خودرو در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه با مساحت 140 متر مربع علاوه بر نمایش خودرو های سمند دیزلی ، سمند میکرو هیبریدی ، سورن ELX با موتور توربو شارژ و سمند مجهز به سامانه مالتی فلکس و رانا با موتور ملی ، پذیرای علاقمندان است .

شرکتهای زیر مجموعه ایران خودرو در این نمایشگاه ایساکو ، ایپکو ومرکز تحقیقات ایران خودرو در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند .

در این نمایشگاه موتور ملی تنفس طبیعی ، موتور هیبرید ، کاربریهای نانو تکنولوژی در صنعت ، فن اوری های های تک و نمایش قطعات اصلی و تقلبی در غرفه ایران خودرو از جمله برنامه های ارئه شده توسط این شرکت در این نمایشگاه است .

سمند سورن LXیکی از محصولاتی است که توسط ایران خودرو در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است . دیگر محصولاتی که در این نمایشگاه با ویژه گی های منحصر به فرد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند سورن ELX ، با موتور توربو شارژ EF7 که از 16 سوپاپ و حجم آلایندگی یورو 4 برخوردار است مورد توجه ویژه بازدید کنندگان از غرفه ایران خودرو قرار گرفته است .

خاطر نشان می شود سمند میکرو هیبریدی محصولی دیگر از ایران خودرو است که با هدف کاهش مصرف سوخت بویژه در سیکل شهری ، که بر اساس سیکل اروپایی EDC 7 درصد و برای تهران بین 15 تا 20 درصد کاهش سوخت را به همراه دارد تا 3 ماه دیگر به بازار فروش عرضه خواهد شد .

شرکت ایساکو با به نمایش گذاشتن قطعات تقلبی موجود در بازار اقدام به معرفی محصولات تقلبی به بازدید کنندگان نموده ااست .

این گزارش حاکی است : در این نمایشگاه موتور دیزل سمند که پیش بینی شده است تولید آن از سال 90 آغاز شود به نمایش گذاشته شده است که 120 اسب بخار قدرت ، مصرف سوخت آن در هر100 کیلومتر 5لیتر گازوئیل و اساتدارد آلایندگی آن نیز یورو 5 است . ضمن آنکه باید خاطر نشان کرد فن آوری موتور دیزل از پایه موتور EF7 یا موتور ملی تولید شده در ایران خودرو ، بر اساس توانمندیهای متخصصان ایرانی است .

در پایان طبق ارزیابی های صورت گرفته ، تولید رانا با موتورهای EF7 و TU5از شهریور ماه سا ل 90 در این شرکت آغاز خواهد شد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"