کد خبر: ۱۲۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۸۹
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه تمرکز مجموعه فعالیت های بدنه و قطعات پرسی مورد نیاز گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپاپرس خبر داد.

تمرکز مجموعه فعالیت های بدنه و قطعات پرسی مورد نیاز در شرکت سایپاپرس

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه تمرکز مجموعه فعالیت های بدنه و قطعات پرسی مورد نیاز گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپاپرس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، نعمت الله پوستین دوز با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شرکت سایپاپرس گفت: با اجرای این برنامه تولدی دوباره در این بخش مهم و اساسی در گروه خودرو سازی سایپا اتفاق خواهد افتاد.

مهندس پوستین دوز ضمن موافقت خود با ایجاد مرکز تست و آزمایش پرس و همچنین اجرای برنامه طرح و توسعه در سایپاپرس تصریح کرد: باید محوریت فعالیت های این مجموعه صنعتی را به فعالیت بر روی قطعات پرسی سوق داد.

وی ضمن قدر دانی از زحمات یک ونیم ساله مهندس قلی ها یادآور شد: مدیران سایپاپرس با فعالیت مناسب خود رسالت گروه سایپا در حوزه های اجتماعی،اخلاقی،انسانی،صنعتی و ... تفسیر، ترجمه و اجرا کرده است.

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ضمن تحسین از اقدامات ارزنده شرکت سایپا پرس در زمینه های کار آفرینی وجذب نیروهای خلاق ،جوان و متدین صورت گرفته تاکید کرد:از این پس تمام فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گروه خودروسازی سایپا باید از شرکت سایپاپرس نشات بگیرد.

" دکتر فضل الله جمالو" مدیرعامل جدید شرکت سایپاپرس نیز فعالیت خود را ادامه راه سه مدیرعامل پیشین این شرکت دانست وابراز امیدواری کرد:با حمایت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ایده استفاده از "هایدروفرمینگ" را در این شرکت پیاده سازی کنیم.

وی یکی از نقیصه های فعلی در صنعت خودروسازی کشور را مسئله ساخت نمونه های سریع دانست و بیان کرد: این خلاء منجر به ناکامی در عرضه و تولید سریع نمونه های جدید و فیس لیفت خودروها شده است که باید برطرف شود.

همچنین "بیژن گرمچی" مشاور اجرایی مدیرعامل سایپاپرس، در این مراسم با ارائه گزارش از عملکرد شرکت سایپا پرس گفت: در شش ماهه ابتدای امسال موفق به تولید شش میلیون و 200 هزار قطعه شدیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه میانگین تولیدات قطعات پرسی با 10 درصد رشد از 952 هزار قطعه در ماه به یک میلیون و 150 هزار قطعه رسیده است، اظهار داشت: میانگین تولیدات قطعات پرسی نیز حدود 45 درصد افزایش داشته است.

گرمچی از کاهش 21 درصدی توفقات خطوط تولید سایپاپرس خبر داد و شاخص بهبود تولید قطعات در این شرکت را بیش از 33 درصد رشد برای سال جاری اعلام کرد.

مشاور اجرایی مدیرعامل سایپاپرس با توجه به اینکه 95 درصد برنامه های این شرکت تحقق یافته است، از رشد 16 درصدی برای ارسال قطعات به شرکت های مصرف کننده خبر داد و افزود: 86 درصد بهبود کیفی تولیدات و 48 درصد کاهش ضایعات برگشتی را برای محصول تندر90 در سال جاری تجربه کرده ایم.

وی در پایان رشد کیفیت در بخش مجموعه سازی برای محصول پراید را 25 درصد اعلام کرد و از کاهش 16 درصدی ضایعات قطعات پراید در سال 1389 خبر داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"