کد خبر: ۱۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۸۹
وطن امروز: مرد شکنجه‌گر که همسرش را 10 ساعت کتک زده و به قتل رسانده بود با تایید قضات دیوانعالی کشور در فهرست سیاه اعدام قرار گرفت. غروب 26 مهرماه سال 87 وقتی رهگذران در خیابان مفتح جنوبی پیکر بی‌جان زن جوانی را دیدند، هنوز با پلیس تماس نگرفته بودند که آمبولانس اورژانس از راه رسید.

زن ناشناس جان باخته بود و پلیس با رسیدن به صحنه حادثه و شنیدن اینکه مرگ ناشی از شکنجه بوده است.

همزمان با اینکه تحقیقات نشان داد مردی از کیوسک تلفن در نزدیکی محل رها شدن جسد با اورژانس تماس گرفته و با جاگذاشتن کارت گریخته است، زنی در مراجعه به پلیس ادعا کرد دختر 27 ساله‌اش به‌نام «مهدیه آتش برگ» از 48 ساعت پیش گمشده و همسرش از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.

با شناسایی جسد مهدیه، پلیس در تحقیقات خود پی برد وی و همسر 35 ساله‌اش به نام«صابر» با هم اختلاف داشته‌اند.کارآگاهان صابر را بازداشت کردند و وی اعتراف کرد با مصرف شیشه به بدبینی افتاده بود تا جایی که رفتارهای مهدیه را عجیب می‌دانست.

وی گفت: بدبینی موجب شد یک‌بار مهدیه را طلاق بدهم اما وی در تنهایی دوام نیاورد و باز زندگی را شروع کردیم. بدبینی‌ام بیشتر شده بود تا اینکه روز حادثه نزدیک به 10 ساعت همسرم را کتک زدم بعد وقتی بی‌جان شد از ترس جسدش را داخل خودرو انداخته و در خیابان مفتح رها کردم.

پس از محاکمه صابر در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران وی به قصاص نفس- اعدام- محکوم شد و با تایید قضات دیوانعالی کشور بزودی به دار مجازات آویخته خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"