کد خبر: ۱۱۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۸۹

فارس: فيلم سينمايي «سنتوري» ساخته داريوش مهرجويي به تهيه‌كنندگي فرامرز فرازمند و داريوش مهرجويي در قالب فيلم و «24 دقيقه با سنتوري و پشت صحنه فيلم»، به صورت 3 سي‌دي توسط مؤسسه هنرهشتم در شبكه نمايش خانگي توزيع مي‌شود.

فيلم سينمايي «سنتوري» ساخته داريوش مهرجويي كه صدور پروانه نمايش و منع نمايش عمومي آن يكي از بحث‌برانگيزترين رخدادهاي معاونت سينمايي پيشين بود، سرانجام به‌طور رسمي و با مجوز معاونت سينمايي وزارت ارشاد در شبكه خانگي توزيع مي‌شود.

اين فيلم كه پس از نمايش در جشنواره بيست و پنجم فيلم فجر نتوانست رنگ پرده را ببيند، نيمه مردادماه به صورت سه CD وارد بازار خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، دو CD آن حاوي فيلم «سنتوري» و CD سوم با عنوان «24 دقيقه با سنتوري و پشت صحنه فيلم» توزيع خواهد شد. در CD سوم كليپ‌هاي فيلم «سنتوري» به همراه پشت صحنه فيلم آماده شده است. به گزارش فارس، جلد فيلم «سنتوري» نسبت به كارهاي قبلي موسسه هنرهشتم متفاوت‌تر و در قطع بزرگ‌تر آماده شده است و فيلم با قيمت 1500 تومان در شبكه خانگي عرضه خواهد شد.

سنتوري داستان علي، نوازنده چيره دست سنتور و خواننده محبوب جوانان را روايت مي‌كند كه ناگهان در اوج شهرت و موفقيت، افسار زندگي‌ را از دست مي‌دهد و به بيراهه مي‌رود... به گزارش فارس، در اين فيلم بهرام رادان، گلشيفته فراهاني، مسعود رايگان، رويا تيموريان، مائده طهماسبي ، نادر سليماني به ايفاي نقش‌هاي اصلي پرداختند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"