کد خبر: ۶۳۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

انتخاب: شرکت Caviar به تازگی نسخه ویژه‌ای از گوشی اپل آیفون ۱۳ پرو را به همراه مجمسه نیم تنه ایلان ماسک (مدیرعامل Space X و تسلا) عرضه کرده است. با این که این دو آیتم سفارشی کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند، اما این شباهت قابل توجه را دارند که از بدنه یک ماشین ذوب شده تسلا ساخته شده اند.

شرکت خاویار، سازنده کالا‌های لوکس روسیه از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس الکترو جدید رونمایی کرد. این جدیدترین مدل گوشی آیفون ۱۳ سفارشی شده است که به گوشی‌هایی مانند Rolex inspired، Gold plated، و همچنین Dinosaur tooth sporting می‌پیوندد. جنبه خاص این گوشی این است که قاب آن از تیتانیوم با پوشش PVD مشکی ساخته شده است.

ساخت آیفون ۱۳ با بدنه خودرو تسلا

همچنین این گوشی با یک ماده کامپوزیتی سفید مقاوم در برابر ضربه و یک پنل آلومینیومی ساخته شده است. این ماده از بدنه یک خودرو تسلا گرفته شده و دارای حکاکی‌هایی از چهره ایلان ماسک، آرم تسلا و همچنین خود خودرو است. این شرکت تنها ۹۹ مدل تسلا الکترو تولید می‌کند که نسخه پایه آن از ۶۷۶۰ دلار آمریکا شروع می‌شود. در کنار این محصول، خاویار، نیم تنه ایلان ماسک را نیز عرضه می‌کند که دارای پایه مرمر سیاه با پلاک طلایی دوتایی است که شماره سریال نیم تنه در آن درج شده است، چرا که تنها ۲۷ عدد از آن ساخته خواهد شد.

ساخت آیفون ۱۳ با بدنه خودرو تسلا

این نیم تنه هم از قطعات فلزی ذوب شده یک تسلا مدل ۳ (مانند کاپوت، در‌ها و سایر قطعات) ساخته شده است. علاقه‌مندان باید برای هر مجمسه ۳۲۲۰ دلار آمریکا پرداخت کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"