کد خبر: ۶۳۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو ٬طي حكمي از سوي مديرعامل گروه بهمن، مهندس حسين خضري به سمت مديرعامل شركت بهمن دیزل و مهندس محمد محمدی به سمت مدیرعاملی سیبا موتور منصوب شدند.


به گزارش خبرخودرو ٬طي حكمي از سوي مديرعامل گروه بهمن، مهندس حسين خضري به سمت مديرعامل شركت بهمن دیزل و مهندس محمد محمدی به سمت مدیرعاملی سیبا موتور منصوب شدند.
مراسم توديع مديرعامل پيشين و معارفه مديرعامل جديد شركت های سیبا موتور و بهمن دیزل با حضور جمعي از مديران ارشد گروه بهمن برگزار شد.
حسين خضري با مدرك كارشناسي مهندسي مكانيك گرایش طراحی جامدات، 27 سال سابقه فعاليت در صنعت خودرو را دارد. وي پيش از اين به مدت 10 سال مديرعامل شركت سيبا موتور بوده است. در سوابق كاري خضري، مديرعاملي شركت ايران دوچرخ، عضويت در هيئت مديره شركت بهمن ديزل، عضويت در هيئت مديره شركت سيمان غرب و عضويت در هيئت مديره شركت بهمن ليزينگ به چشم مي خورد.
گفتنی است مديرعامل جديد بهمن دیزل از تجربيات خوبي در صنعت خودرو برخوردار است و تمام سطوح كارشناسي و مديريتي در اين صنعت را طي كرده و دوران موفقيت آميزي در شركت سيباموتور داشته است و با وجود تحریم ها از شركت سیبا موتور یک شرکت سود ده ساخته كه نشان از توانمندي بالاي وی است.
محمدي با بیش از 30 سال سابقه در صنعت و تحصیلات مهندسی صنایع با گرایش مدیریت سیستم و بهره وری از دانشگاه تربیت مدرس، از سال 1370 جذب كارخانه موتورسازي ايران خودرو شد و پس از مدتی در سمت مدير كارخانه موتورسازي به فعاليت خود ادامه داد.
او پس از پيوستن به گروه سايپا در سال 1381 در سمت قائم مقام اجرايي مديرعامل مگاموتور فعاليت كرد. از ديگر مسئوليت‌های وی مي توان به عضويت در هيات مديره شركت مگاموتور، شتابكار، كيان خودرو، نصيرماشين، نساجي ايران (تبريز) و آهنگري تراكتورسازي تبريز، مدیر عامل ساپکو، معاون ساخت شرکت مهندسی و توسعه و ساخت واگن های مسافری ره نورد از شرکت های ایدرو و رئیس هیئت مدیره واگن پارس اشاره كرد.
محمدی که پیش از این سکاندار شرکت بهمن دیزل بود، جایگزین حسین خضری در شرکت سیبا موتور شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"