کد خبر: ۶۳۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو، در دنیای تولید انبوه و بازارهای فرارقابتی امروز هسته اصلی موفقیت در شرکت‌های تجاری و خدماتی، ارائه کالا و خدمات متنوع با کیفیت مورد انتظار مشتری و توانایی بهره‌گیری از تکنیک‌های مشتری‌مداری است که در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و حتی ایجاد مشتریان بالقوه تاثیر بسزایی دارد.


به گزارش خبرخودرو، در دنیای تولید انبوه و بازارهای فرارقابتی امروز هسته اصلی موفقیت در شرکت‌های تجاری و خدماتی، ارائه کالا و خدمات متنوع با کیفیت مورد انتظار مشتری و توانایی بهره‌گیری از تکنیک‌های مشتری‌مداری است که در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و حتی ایجاد مشتریان بالقوه تاثیر بسزایی دارد.

در حوزه صنعت خودرو نیز، اکنون خودروسازان داخلی همگام با تولید و عرضه خودروهای جدید و ارتقای کیفیت محصولات‌شان، در حوزه خدمات پس از فروش و جلب رضایتمندی مشتریان نیز در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر، سعی در بهبود عملکرد خود دارند، موضوعی که شرکت خدمات پس از فروش ایساکو در سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای به آن داشته است.

بر همین اساس و مطابق با تازه‌ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایساکو در سال 99 برای دوازدهمین سال متوالی توانست علاه بر کسب جایگاه برترین شرکت در حوزه خدمات پس از فروش، مقام نخست در شاخص رضایت مشتریان را نیز از آن خود نماید.

گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد، شرکت ایساکو در شاخص ارزیابی نمایندگی‌های مجاز در سال 99 در مقایسه با سال 98 با وجود قرارگیری در شرایط تحریم و کرونا به رشد 4.4 درصدی دست یافته و در شاخص رضایتمندی مشتریان نیز ارتقای کیفیت خدمات‌دهی با کسب امتیاز 77.3 در سال 99 و صعود یک پله‌ای نسبت به سال 98 و هفت پله‌ صعود در مقایسه با سال 94 تکرار شده است.

شرکت خدمات پس از فروش ایساکو، حفظ حقوق و رعایت اخلاق حرفه‌ای در ارتباط با مشتریان، درک نیازهای مشتریان، تقویت بهره‌وری، آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت سرمایه‌های انسانی، تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، الگوبرداری از تجربه‌های موفق و استفاده هوشمندانه از تکنولوژی‌های پیشرفته را خط مشی خود قرار داده و با پایبندی به این اهداف و ارزش‌ها ضمن ترسیم چشم‌اندازی وسیع در آینده، توانسته برتری خود را در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در طول دوازده سال اخیر حفظ نماید.

ارتقای کیفیت، قیمت، سرعت، دقت، تامین به موقع قطعات و ارائه خدمات آنلاین از جمله اپلیکیشن ایساکو به منظور دسترسی سریع به خدمات و قطعات اصل با امکاناتی نظیر دریافت نوبت پذیرش، امکان مشاهده نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز، درخواست سرویس در محل تحت عنوان اتوکلیک، مشاهده قیمت قطعات، تشخیص اصالت قطعه و برقراری تماس با مرکز تماس جهت دریافت خدمات و راهنمایی مشتریان از مهم‌ترین پارامترهای اثرگذار بر کسب این موفقیت است.

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو نیز کسب این جایگاه را حاصل حمایت ایساکو از نمایندگی‌های مجاز این شرکت در تامین قطعات اصلی و توزیع مناسب آن، پشتیبانی فنی و مهندسی و آموزش‌های الکتریکی به نمایندگی‌ها اعلام داشته است.

ایساکو به منظور ارتقای سطح آموزش پرسنل و تعمیرکاران نمایندگی‌ها، برگزاری 40 دوره آموزشی مختلف برای تکنسین‌ها را در دستور کار خود قرار داده، ضمن اینکه نوبت‌دهی اینترنتی، اعمال خدمات گارانتی برای قطعات به مدت دو ماه یا 3 هزار کیلومتر و رصد وضعیت آن با استفاده از سیستم فالوآپ از دیگر خدماتی است که این شرکت برای مشتریان وفادار و جدید خود در نظر گرفته است.

شرکت ایساکو همچنین در زمینه ارائه خدمات پس از فروش خودروی جدید تارا، از آمادگی 85 نمایندگی برای خدمات‌‌دهی و افزایش تعداد آنها به 250 نمایندگی تا پایان سال خبر داده است.

حصول نتیجه نهایی و اطمینان از اینکه یک شرکت‌ به اهداف پیش‌بینی شده خود دست یافته، نیازمند پایش‌ مداوم مبنی بر سنجش میزان رضایت مشتریان است که مطابق با آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و بر اساس بازخوردهایی دریافتی از مشتریان نمایندگی‌های مجاز و سایر شاخص‌های مورد نظر، شرکت ایساکو با کسب امتیاز85.3 در سال 99 در طول 12 سال گذشته نه تنها شرکتی شناخته شد که مقام اول در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را به دست آورده بلکه برای اولین بار در بازنگری جدید شرکت بازرسی، موفق به کسب رتبه اول نیز شده است.


لیلا حسینی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"