کد خبر: ۶۳۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

امکان ثبت نام حضوری را برای خانواده هایی که به هردلیلی جامانده اند فراهم کرده ایم اما در حال حاضر همچنان سامانه فعال است، چون مدیران هم باید آن ها را که ثبت نام اولیه انجام داده‌اند تایید کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: امکان ثبت نام حضوری را برای خانواده‌هایی که به هردلیلی جامانده‌اند فراهم کرده‌ایم

رضوان حکیم زاده در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: خوشبختانه روند ثبت نامها به خوبی جلو رفته است. بر اساس آمار دریافتی تا ۳۰ شهریور، در پایه اول ابتدایی نسبت به آمار پیش بینی ما، ۹۶.۷۵ درصد از کل دانش آموزان ثبت نام کرده اند، اما نسبت به موالید اعلامی از سوی ثبت احوال، آمار ما از ۱۰۰ درصد عبور کرده که نرخ ثبت نام ناخالص است.

وی افزود: در بقیه پایه ها بالای ۹۶ درصد ثبت نام داریم. در دوره اول و دوم متوسطه نیز در مجموع ۹۰ درصد ثبت نام ها انجام شده است، البته در متوسطه دوم ثبت نام ها در پایه دهم هنوز تکمیل نشده است. در کل ثبت نام حدود ۹۳ دانش آموزان به اتمام رسیده است.

مسئول ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی دانش آموزان نیز ثبت نام اولیه را انجام داده اند، اما چون باید تایید نهایی توسط مدیر مدرسه انجام شود پیش بینی می کنیم با تایید نهایی از سوی مدیران مدارس، آمار ثبت نام نهایی شود گفت: بعد از آن بررسی می کنیم، بازمانده های احتمالی در مقایسه آمار ثبت نامی که داریم چه کسانی و چندنفر هستند تا زودتر برای بازگشت آنها تمهید کنیم.

حکیم زاده در پاسخ به اینکه ثبت نام تا چه زمانی ادامه دارد و آیا سامانه "پادا" بسته می شود؟ اظهار کرد: تا زمانی که تشخیص دهیم دانش آموزانی هستند که به هر دلیلی ثبت نام نکرده اند این امکان را فراهم می کنیم. احیانا اگر نتوانند فعالیت های ثبت نام را در سامانه انجام دهند، امکان ثبت نام حضوری را برای خانواده هایی که به هردلیلی جامانده اند فراهم کرده ایم اما در حال حاضر همچنان سامانه فعال است، چون مدیران هم باید آن ها را که ثبت نام اولیه انجام داده‌اند تایید کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"