کد خبر: ۶۳۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: فرمان عقب در سال 1985 بر روی نیسان اسکای لاین GTS معرفی شد و سالها بعد چندین خودروی دیگر نیز از این فناوری استفاده کردند.


گروه بین الملل: فرمان عقب در سال 1985 بر روی نیسان اسکای لاین GTS معرفی شد و سالها بعد چندین خودروی دیگر نیز از این فناوری استفاده کردند.

به گزارش خبرخودرو، با این اوصاف، مرسدس با کلاس S و EQS توانسته است آن را به مرحله بعدی برساند، که سایر مدل های اخیر با فرمان چرخ های عقب مانند آ ام جی GT Cو R و همچنین GT چهار درب کوپه را دنبال می کند. عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که GLC در ردیف بعدی این فناوری قرار دارد.

فرمان دنده عقب نه تنها دایره چرخش را کاهش می دهد و باعث می شود خودرو در سطح شهر مانور بیشتری داشته باشد، بلکه باعث افزایش ثبات نیز می شود، مخصوصاً هنگام پیچیدن در سرعت های بالاتر. منطق به ما می گوید GLC جدید همانند آخرین کلاس C دارای تنظیمات مشابه خواهد بود زیرا ما اساساً با رابطه سدان و کراس اوور بین دو خودرو سروکار داریم.

این بدان معناست که آ ام جی GLC 63 V8خود را به جای موتور چهار سیلندر الکتریکی اقتباس شده از خودروهای کامپکت آ ام جی 45 از دست می دهد. همانطور که در مورد آخرین کلاس C اتفاق می افتد، همه پیشرانه های زیر کاپوت کراس اوور دارای چهار سیلندر خواهند بود، علاوه بر این، نشان دهنده روند اجتناب ناپذیر کاهش قبل از اینکه خودروهای الکتریکی به طور کامل تسلط پیدا کنند.

به نظر می رسید نمونه اولیه ای که در نزدیکی و در پیست نوربرگ گرفته شده است، حداقل از نظر صفحات بدنه و چراغ ها دارای تمام قطعات تولیدی است. این می تواند نشان دهد که اولین نمایش جهانی در ماه های آینده برای مطابقت GLC با C کلاس انجام می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"