کد خبر: ۶۳۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
گروه بین الملل: یک رسانه محلی در روسیه تأیید کرد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، تصمیم گرفته است تا گیگافکتوری بعدی تسلا را در این کشور بسازد.


گروه بین الملل: یک رسانه محلی در روسیه تأیید کرد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، تصمیم گرفته است تا گیگافکتوری بعدی تسلا را در این کشور بسازد.

به گزارش خبرخودرو، با این حال، ماسک در توییتر گفت که این گزارش لزوما درست نیست، هرچند که ممکن است درست باشد! رسانه های دیگر گفته اند ماسک "اخبار" را شایعه نامیده است، اما در واقع اینطور نیست. آنچه قابل بحث است این است که نظرات ماسک به وضوح نشان می دهد که تسلا در حقیقت در حال تصمیم گیری در مورد مکان برای گیگافکتوری چهارم است.

همه ما می دانیم که ماسک همیشه در صحبت های خود اینقدر دقت نکرده است. با این حال، اخیراً به نظر می رسد که او قبل از فشار دادن ارسال، به توییت ها و پاسخ های خود فکر می کند. پاسخ فوق واقعاً به سوال پاسخ نمی دهد ، اما بینش را ارائه می دهد. ماسک نمی گوید که گیگا در روسیه وجود نخواهد داشت، اما او همچنین نمی گوید که وجود خواهد داشت. او همچنین تا آنجا پیش نمی رود که این گزارش را شایعه خطاب کند. فقط او به سادگی می نویسد که تسلا هنوز تصمیم نگرفته است.

تسلا قرار است دو کارخانه جدید افتتاح کند، یکی در تگزاس و دیگری در آلمان. همچنین در حال حاضر از دومین کارخانه گیگافکتوری خود در شانگهای چین برای صادرات خودرو به اروپا استفاده می کند. ما می دانیم که تسلا قصد دارد به مرور زمان به گسترش خود ادامه دهد، هرچند هیچ ایده ای نداریم که در کجا یا چه زمانی قصد دارد کارخانه های بیشتری بسازد.

امیدواریم در آینده نزدیک اطلاعاتی در مورد برنامه های آینده گیگافکتوری به دست آوریم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"