کد خبر: ۶۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: رولزرویس گاست یک اثر هنری فاخر است.


گروه بین الملل: رولزرویس گاست یک اثر هنری فاخر است.

به گزارش خبرخودرو، رولز به دلیل برنامه گسترده سفارشی سازی خود مشهور است، اما کسانی که بیشتر بخواهند می توانند به منصوری مراجعه کنند. شرکت تنظیم کننده بازار پس از فروش بسته کاملی از بروزرسانی ها را برای مدل لوکس اعلام کرده است که ضمن افزایش کارایی، نشانه های طراحی بصری جدیدی را نیز به آن اضافه می کند.

به روزرسانی های کربن خیلی خشن نیستند، هرچند با بدن سفید رنگ تضاد کامل دارند. تم سیاه و سفید یک نمای ثابت در قسمت بیرونی است و منصوری فلپ های جانبی کربن، آستانه های کربنی و دو اسپویلر را اضافه می کند، یکی در یک سقف و دیگری در صندوق عقب. منصوری همچنین کاپوت خود را با یک کربن فوق العاده سبک به روز کرد، چراغ های روشنایی روز LED به آن اضافه کرد و دستگیره های درب را با رنگ سیاه نصب کرد. منصوری از طرح رنگ مشبک، رنگ نارنجی / طلایی "ماندارین" که در ماشین برجسته است، منحرف شد.

در زیر کاپوت، منصوری ECU ارتقا یافته، توربوشارژرهای جدید و سیستم اگزوز جدید با مبدل های کاتالیزوری با کارایی بالا ارائه می دهد. موتور جدید 6.75 لیتری V12 امکان تولید 720 اسب بخار قدرت (530 کیلووات) و 752 پوند فوت (1020 نیوتن متر) گشتاور را می دهد.

همچنین گاست ارتقا یافته منصوری با مواد جدید بازسازی داخلی شد. رنگ نارنجی فضای داخلی سفید را برجسته می کند، در حالی که کنسول میانی و فرمان چرمی و کربنی را می پوشاند. منصوری برای افزودن جلوه ای زیبا به فضای داخلی، صندلی ها، پانل های درب و داشبورد را به LED هایی مجهز کرد تا بتواند از طریق کابین حتی در شب نیز از نور روشن استفاده کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"