کد خبر: ۶۲۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: شاید زمان مناسبی باشد که شاسی بلند فوق لوکس از طریق مولینر به چرخ های بزرگ 22 اینچی فیبر کربن دست پیدا کند.
ساخت چرخ های جدید فیبر کربن بنتلی بنتایگا پنج سال طول کشید


گروه بین الملل: شاید زمان مناسبی باشد که شاسی بلند فوق لوکس از طریق مولینر به چرخ های بزرگ 22 اینچی فیبر کربن دست پیدا کند. 
به گزارش خبرخودرو، بنتلی می گوید که آنها بزرگترین چرخ های تولید شده با فیبر کربن هستند که تاکنون برای یک خودرو ارائه شده اند و منحصراً برای بنتایگا در دسترس خواهند بود.
مراحل طراحی و آزمایش این چرخ ها پنج سال طول کشید. 
به طور هم زمان، این تقریباً همان زمانی است که اولین بنتایگا به خیابان ها آمد بنابراین به نظر می رسد این پروژه از همان روزهای اولیه شاسی بلند پیش بینی شده است. 
چرخ ها تحت آزمایش و گواهینامه TÜV قرار گرفتند و این مسئله بزرگی است ، زیرا پیچ خوردن چرخ های 22 اینچی فیبر کربن به یک غول 6000 پوندی می تواند نگران کننده باشد.
به همین منظور ، بنتلی می گوید چرخ ها با استفاده از یک پروسه ثبت اختراع تولید می شوند که ، از جمله ، شامل یک لایه بندی خاص از بافت است که به شما کمک می کند تا در اثر ضربه شدید ، از ترکیدن فاجعه بار تایر جلوگیری شود. 
آزمایش های مختلف TÜV از لاستیک های بیش از حد باد گرفته تا چاله ها، سنگفرش ها و "آزمایش های گشتاور بیش از حد مجاز" شبیه سازی شده است. بنتلی به طور خاص جلسات آزمون را در نوربرگ رینگ اجرا می کند.
بنتلی همچنین استحکام و سختی چرخ ها را برجسته می کند و در نتیجه یک سیستم عامل با ثبات تر می شود. 
عملکرد بهتر ترمز و سایش لاستیک نیز از مزایای آن است، اگرچه ما گمان می کنیم اکثریت قریب به اتفاق مشتریان بنتلی چرخ های ویژه را به این دلیل که خاص هستند، انتخاب می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"