کد خبر: ۶۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: نسل جدید مرسدس بنز SL کلاس مطمئناً در حال انجام است زیرا مشاهده های بیشتری از نمونه اولیه آن در سال جاری اتفاق افتاده است.
جاسوسی از مرسدس-آ ام جی SL مدل 2022

گروه بین الملل: نسل جدید مرسدس بنز SL کلاس مطمئناً در حال انجام است زیرا مشاهده های بیشتری از نمونه اولیه آن در سال جاری اتفاق افتاده است.
به گزارش خبرخودرو، این مجموعه عکس های جاسوسی اخیراً نزدیکترین عکس ها را دارد که بدنه زیبا و جذاب اسپرت لیشت را به نمایش می گذارد.
مجموعه عکس های دوم مشابه نمونه اولیه است که اوایل امسال مشاهده کردیم، هنگام آزمایش هوای سرد گرفته شده است. این تصاویر نیز کاملاً واضح و شفاف هستند، گویی که برای یک بیانیه مطبوعاتی رسمی گرفته شده اند.
با بازگشت به SL آینده، اکنون برخی حقایق را بر اساس انتشارات اخیر این خودروساز آلمانی می دانیم. همه ما می دانیم که SL بعدی در حالی که با آ ام جی GT رودستر در یک مدل 2 + 2 ادغام می شود، جایگزین SLC و S کلاس کانورتیبل متوقف خواهد شد. آ ام جی در حال توسعه رودستر از روز اول است، بنابراین از نظر عملکردی انتظار کمتری داریم.
در همین حال، مرسدس همچنین فضای داخلی SL با چرم را به همراه طرح 2 + 2 آن نشان داد - اولین بار از سال 1989 و مدل R129. قابل توجه ترین ویژگی کابین، حداقل در حال حاضر، صفحه نمایش بزرگ اطلاعات و سرگرمی است که می تواند به سمت جلو متمایل شود.
انتظار می رود مرسدس SL جدید تا پایان سال با آغاز فروش در اوایل سال 2022 رونمایی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"