کد خبر: ۶۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: از زمان معرفی فورد ماوریک در اوایل سال جاری، مقایسه های زیادی با هیوندای سانتا کروز انجام شده است.
هزینه فورد ماوریک کمتر از یک فورد رنجر قدیمی یک دهه قبل

گروه بین الملل: از زمان معرفی فورد ماوریک در اوایل سال جاری، مقایسه های زیادی با هیوندای سانتا کروز انجام شده است.
به گزارش خبرخودرو، بله، تفاوت های بسیار قابل توجهی بین این دو وانت وجود دارد که کمی به آنها اشاره خواهیم کرد، اما نکته قابل توجه قیمت است. آخرین سال رنجر قدیمی مدل 2011 بود و قیمت اولیه آن 18 هزار و 160 دلار قبل از مقصد بود. این فاصله چندانی با قیمت پایه 19 هزار و 995 دلار ماوریک ندارد و تورم 10 ساله را به حساب نمی آورد. اگر رنجر مدل 2011 امروز فروخته می شد، قیمت آن تقریباً 22 هزار و 600 دلار بود - به مراتب بیشتر از ماوریک.
البته هزینه های مقصد اجباری است و در 10 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. رنجر مدل 2011 با هزینه مقصد، 18 هزار و 655 دلار بود که برابر با 495 دلار بود. هزینه مقصد ماوریک دقیقا 1000 دلار بیشتر است - به طور اختصاصی هزار و 495 دلار - که فاصله تنظیم شده تورم بین رنجر و ماوریک را به حدود هزار و 700 دلار کاهش می دهد. هنوز هم، مزیت قیمت با اختلاف بسیار چشمگیر به ماوریک می رسد.
اینجا جایی است که چشمگیرتر می شود. ماوریک XL یک وانت چهار کابین است که دارای فضای 5 نفره است و از یک پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 191 اسب بخار (142 کیلووات) به صورت خودکار از طریق CVT به چرخ های جلو ارسال می شود. رنجر XL اصلی 2011 یک وانت تک کابین بود که از نظر فنی جای سه نفر را داشت. این موتور همچنین دو چرخ محرک بود اما موتور چهار سیلندر 2.3 لیتری 143 اسب بخاری (107 کیلوواتی) قدرت آن را به چرخ های عقب می فرستاد. البته رنجرر از سیستم اطلاعات و سرگرمی برخوردار نبود اما حداقل دارای تهویه مطبوع و استریو AM / FM بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"