کد خبر: ۶۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: در یک برنامه تبلیغاتی طولانی و بی سابقه، توندرا مدل 2022دوباره به یک پیش نمایش رسمی دیگر رسیده است که تریم TRD Pro را نشان می دهد.
جزئیاتی از فضای داخلی تویوتا توندرا  TRD Proمدل 2022


گروه بین الملل: در یک برنامه تبلیغاتی طولانی و بی سابقه، توندرا مدل 2022دوباره به یک پیش نمایش رسمی دیگر رسیده است که تریم TRD Pro را نشان می دهد.

به گزارش خبرخودرو، تویوتا تصویری از پیکاپ بزرگ و اصلاح شده خود را ارائه می دهد تا به علاقه مندان به خارج از جاده نشان دهد در مدل نسل بعدی از چه فناوری هایی می توانند استفاده کنند.

مشخصات فنی هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد، اگرچه می دانیم که رقیب جدید فورد F-150 از یک موتور iForce Max ، احتمالاً توئین توربو V6 از جدیدترین لندکروزر بهره خواهد برد. موتور 3.5 لیتری در شاسی بلند بدنه روی قاب 409 اسب بخار و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) تولید می کند که انتظار می رود توندرا جدید از پلت فرم TNGA-F و یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته به ارث برسد. این موتور جدید می تواند با ترکیب قدرت بیشتر و بازده سوخت بهتر جایگزین تنفس طبیعی 5.7 لیتری V8 شود.

بر اساس تیزرهای قبلی منتشر شده توسط تویوتا در چند هفته گذشته، توندرا مدل 2022دارای یک شیشه عقب جمع شونده از نظر الکتریکی است. داشبورد با قرار دادن یک صفحه لمسی گسترده مانند تبلت در کنسول مرکزی دچار تغییر اساسی می شود. عکس های جاسوسی نشان داده است که نسخه های کمتری با یک سیستم اطلاعات و سرگرمی کوچکتر، که به زیبایی در داشبورد ادغام شده است، در کابین تعبیه شده است.

براساس صفحه اختصاصی تویوتا برای تیزرهای توندرا مدل 2022، در آینده نزدیک سه پیش نمایش اضافی برنامه ریزی شده است. این فقط می تواند به این معنی باشد که رونمایی رسمی کمی بیشتر طول خواهد کشید، بنابراین این تصاویر جاسوسی خود ما باید همین حالا کافی باشند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"