کد خبر: ۶۲۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: هنوز زمان معرفی نسل جدید پورشه ماکان در سطح جهانی باقی مانده است.


گروه بین الملل: هنوز زمان معرفی نسل جدید پورشه ماکان در سطح جهانی باقی مانده است.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر، این برند از نسخه فیس لیفت شده نسل فعلی برای بازارهای بین المللی رونمایی کرده است. این مدل از ترفندهای طراحی ظریف، فضای داخلی اصلاح شده و گزینه های به روز موتور برخوردار است. در اینجا یک گالری عکس از تریم GTS آن ارائه شده است.

مطابق با تغییرات در ماکان، این GTS همچنین دارای یک جلوپنجره جدید، چراغ های جلوی به روز شده و یک دیفیوزر منحصر به فرد است و بر چرخ های بزرگتر سوار می شود تا انحصار خود را حفظ کند.

در حال حاضر برای فضای داخلی، مشتریان پورشه ماکان از چندین گزینه ارائه شده، انتخاب سفارشی سازی فضای داخلی خودرو خود را مطابق با سلیقه مشتری انجام می دهند.

تصاویری از پورشه ماکان GTS فیس لیفت شده

هنوز، آنچه قسمت قابل توجهی از تغییر در این مدل را تشکیل می دهد، صفحه حساس به لمس با بازخورد لمسی است. جایگزین دکمه های فیزیکی کنسول مرکزی می شود.

و این همه ماجرا نیست زیرا ماکان مدل 2022 همچنین دارای یک کابین تازه با طرح داشبورد اصلاح شده و تجهیزات مانند خواهر و برادر بزرگتر خود است.

این ماکان GTS اکنون از یک موتور 2.9 لیتری V6 توربو بنزین نیرو می گیرد که جایگزین 3.0 لیتری V6 قدیمی می شود. این موتور در حال حاضر قدرت 440 اسب بخار را تولید می کند.

GTS نیز مانند ماکان و ماکان Sبه واحد جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه پورشه مجهز شده و به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ محرک است.

این مدل جدید ماکان GTS، سرعت از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را فقط در 4.3 ثانیه پر می کند. همچنین ادعا می شود که حداکثر سرعت آن 272 کیلومتر در ساعت است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"