کد خبر: ۶۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو ٬ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک رسالت و شرکت ایساکو امروز(5 مردادماه 1400) تحت عنوان طرح ایساکو کارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایساکو و بانک رسالت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو ٬ مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک رسالت و شرکت ایساکو امروز(5 مردادماه 1400) تحت عنوان طرح ایساکو کارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایساکو و بانک رسالت و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، مهدی مونسان، مدیرعامل شرکت ایساکو با مروری بر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99 عنوان کرد: خوشبختانه گروه صنعتی ایران خودرو طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موفق به تحقق شعار جهش تولید در سال 99 شدد و توانست سال گذشته را که سالی آزاردهنده از لحاظ شرایط تحریم و کرونا بود را با درصد رشد قابل قبولی به پایان برساند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت ایساکو در حوزه خدمات موفق به رشد 50 درصدی فروش نسبت به سال 98 با افزایش فروش به میزان 1200 میلیارد تومان شد و در کنار آن سال 99 را با کسب مقام اول رتبه خدمات بازرگانی از سوی سازمان مدیریت صنعتی به پایان رساند. ضمن اینکه این شاخصه ها بیانگر میزان تامین قطعات اصل در شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو است.

مدیرعامل شرکت ایساکو تشریح کرد: شاخصه ای که نشان دهنده میزان تامین قطعات موردنیاز نمایندگی ها از سوی شرکت ایساکو است در اسفند 99 رشد 85 درصد را تجربه کرده که این شاخص در مقابل عملکرد خودروسازان بزرگ دنیا خودنمایی می کند و از همه مهمتر شرکت ایساکو در شاخص رضایت مشتری موفق به کسب رتبه 783 در سه ماه چهارم سال 99 توسط سامانه ارزیابی وزارت صمت شد و توانست رکورد خودروسازان و واردکنندگانی که دارای بیش از 10 نمایندگی هستند را بشکند. لذا از این جهت خرسندیم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری موفق به تحقق شعار سال 99 شده ایم.

مونسان با اشاره به برنامه های شرکت ایساکو در سال جاری بیان کرد: برنامه ما برای سال 1400 نیز تحقق شعار تولید، مانع زدایی و پشتیبانی است که یکی از اقدامات صورت گرفته توسعه ضریب نفوذ و قابلیت دسترسی قطعات اصل برای هموطنان عزیز است. همان طور که شعار ما خرید قطعات اصل است باید زمینه خرید قطعات اصل را نیز فراهم کنیم و در نهایت برگزاری جلسات کارشناسی و مستمر ما با بانک قرض الحسنه رسالت منجر به طرح ایساکو کارت و ارائه آن به مشتریان شد.

وی درباره مزایای این طرح گفت: حدود 25 هزار تعمیرکار ثبت شده در اتحادیه ها وجود دارند که می توانند از تسهیلات این کارت که شامل رقم های بالاتری مانند 100 و 120 میلیون تومان است بهره مند شوند و قطعات اصل را با شرایط بسیار مناسب و با بازپرداخت 6 ماه و تنفس سه ماه از شرکت ایساکو دریافت کنند. 

مدیرعامل شرکت ایساکو افزود: پس از توزیع اقلام در 1016 فروشگاه و 660 نمایندگی خود در سراسر کشور برای توزیع مویرگی در شبکه خرده فروشان قطعات یدکی که از اهداف سال 1400 ما است اقدام خواهیم کرد. همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به رانندگان تاکسی، تاکسیرانان عزیز از طریق اعتبارسنجی سامانه های بانک می توانند با اخذ اعتبار از بانک با ایساکو کارت قطعات اصل را از فروشگاه و نمایندگی های ایساکو تهیه کنند. 

مونسان عنوان کرد: این طرح شامل نه میلیون عضو شبکه بانک رسالت می شود و پس از عقد قرارداد امروز، اجرای طرح از فردا آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت ایساکو در پایان ضمن قدردانی از بانک رسالت و همکاران خود در شرکت ایساکو بابت تسهیل سازی و مانع زدایی برای دستیابی مردم به قطعات اصل ابراز امیدواری کرد: امیدواریم فرهنگ استفاده از قطعه اصل را با کمک یکدیگر توسعه دهیم چرا که بخشی از نارضایتی مشتریان از عملکرد خودرو به مصرف قطعات تقلابی مربوط می شود که در نهایت به برند ایران خودرو ضربه خواهد زد. 

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت از فردا آغاز می شود

در ادامه این مراسم محمد حسین حسین زاده، مدیرعامل بانک رسالت اظهار داشت: هدف از این طرح تحقق ابعاد مختلفی از منویات مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات خوب به مشتریان ایساکو که قاعدتا بسیاری از اعضای شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت را نیز شامل می شود، است. 

وی افزود: به سبب این طرح همه دارندگان محصولات ایران خودرو، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار خود می توانند از خدمات ایساکو کارت به ویژه در شرایط کرونا بهره مند شوند. ایساکو کارت به عنوان یکی از ابزارهای خدماتی شرکت ایساکو و با پرداخت وام قرض الحسنه به عنوان ابزاری در بانک رسالت به کار گرفته می شود. 

مدیرعامل بانک رسالت عنوان کرد: یکی از شعار های شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت همیاری اجتماعی است که خوشبختانه شاهد همیاری اجتماعی در این طرح خواهیم بود. 

حسین زاده ادامه داد: هدف بعدی ما ارائه خدمات شرعی ، آسان و ارزان است. به همین دلیل عموم تسهیلاتی که مصرف کنندگان قطعات ایساکو از طریق همکاری با بانک رسالت دریافت می کنند بدون کارمزد و محاسبه افزایش قیمت محصولات است و این امر حاصل تلاش ها و پشتیبانی شرکت ایساکو و ایران خودرو است و خدمات بانکی آن نیز توسط بانک رسالت انجام می شود. در واقع این طرح به صورت اکوسیستم شکل گرفته و مردم از نتایج آن بهره مند خواهند شد. 

مدیرعامل بانک رسالت اذعان داشت: با توجه به اینکه کار با این سیستم نیاز به تمرین اولیه دارد، این اقدام منجر به سواد اینترنتی در عمق جامعه می شود و سهم تجارت الکترونیک را افزایش داده و موجب رونق تولید خواهد شد. و در نهایت اشتغال زایی یکی از ابعاد مهم این طرح است که با گردش ایجاد شده به اشتغال زایی در تعمیرگاه ها و فروشگاه های لوازم یدکی منجر خواهد شد. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"