کد خبر: ۶۲۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
ایسنا/زنجان رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان زنجان گفت: برای حفاظت از رای مردم و در صورت نیاز متخلفان انتخاباتی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (۲۸ خرداد ماه) در حاشیه حضور در شعبه رای ابهر با اشاره به فرارسیدن ۲۸ خرداد و انتظار مردم برای رسیدن این روز، اظهار کرد: در این روز سرنوشت‌ساز تغییر و تحولاتی که مورد نیاز کشور و به نفع مردم است به دست خود مردم رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم مردم با بصیرت، آگاهی و هوشیاری مانند همیشه به کاندیدای اصلح رای دهند، عنوان کرد: رای بالا به کاندیدای اصلح می‌تواند در حل مشکلات کشور موثر باشد.

این مسئول با اضافه کردن این مطلب که اگر حضور در صندوق‌های رای کمرنگ باشد، دشمنان ملت ایران را به طمع می‌اندازد که به کشور ضربات سنگین بزنند، ادامه داد: با توجه به این موضوع، از ملت هوشیار ایران دعوت می‌شود علی‌رغم همه مشکلات، در پای صندوق‌های رای حاضر شده و پاسدار خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن باشند.

نائب‌رئیس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه گرانی و بیکاری به مردم آسیب زده اما راهکار عبور از مشکلات کناره‌گیری از این عرصه حساس نیست، متذکر شد: راه‌حل مشکلات از پای صندوق‌های رای می‌گذرد.

حجت‌الاسلام شجاعی تاکید کرد: اگر فرد اصلح با رای بالای مردم انتخاب شود، این پشتوانه مردمی به وی این قدرت را خواهد داد که با مفسدان و رانت‌خواران برخورد کرده و منافع مردم را تامین کند.

وی تصریح کرد: حضور در پای صندوق رای هر چند زمان کمی می‌برد، اما همین زمان اندک و انتخابی که رقم می‌خورد، برای سالیان سال سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی را رقم می‌زند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان زنجان، با تاکید بر اینکه برای حفاظت از رای مردم، نظارت بر انتخابات نیز قوی است و امیدواریم کسی به سمت تخلف حرکت نکند، افزود: اگر این‌گونه باشد، با قاطعیت برای حفاظت از رای مردم با متخلفان انتخاباتی برخوردار خواهد شد و اگر لازم باشد افراد به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور، از هموطنان درخواست می‌شود حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات آخر امروز موکول نکنند تا از تجمع در شعبات جلوگیری شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"