کد خبر: ۶۲۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: بسیار نادر است که خودروهای بنتلی را در جاده رانندگی کنید، حتی در انگلستان که مقر این خودروساز است.


گروه بین الملل: بسیار نادر است که خودروهای بنتلی را در جاده رانندگی کنید، حتی در انگلستان که مقر این خودروساز است.

به گزارش خبرخودرو، برای این خودرو، تنها تولید 12 واحد در نظر گرفته شده است. این ویدیو را یکی از آن 12 نفر که خودرو را خریداری کرده است، ضبط و منتشر کرده است. این خودرو 1.5 میلیون پوند (حدود 1.91 میلیون دلار با نرخ ارز فعلی) قیمت دارد و در خیابان های لندن کاملاً خیره کننده به نظر می رسد.

باکالار موجود در ویدئو به سختی رانده شد. این خودرو به تازگی از نمایشگاه خارج شده است و این بدان معناست که احتمالاً در راه رسیدن به صاحب ثروتمند خود است.

عکس ها و تصاویر مطبوعاتی، طراحی خیره کننده باکالار را به نمایش می گذارند. خوشبختانه، موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربو 650 اسب بخاری (485 کیلووات) باکالار نیز در این خودرو به گار رفته است. صدای این موتور باشکوه، اما کوتاه بود.

در مدت کوتاهی از این ویدئو کابین دیده می شد، اما همه ما می دانیم که خودروساز برای برجسته سازی فضای داخلی از ریوروود فوق العاده کمیاب استفاده کرده است. درزهای صندلی، پشتی صندلی ها و کنار تکیه گاه ها از پارچه پشمی طبیعی ساخته می شوند، در حالی که فرش های توده ای عمیق از پشم خالص بافته شده توسط ویلتون تولید شده اند.

با این حساب، اطمینان داریم مشتری دریافت کننده این باکالار از گرند تورور عجیب و غریب که اکنون در گاراژ خود اقامت دارد بسیار خوشحال خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"