کد خبر: ۶۲۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم صبح از خواب بیدار می شوند و می بینند قیمت بنزین سه برابر شده است و مسوولان می گویند همینی که هست. اما دولت ما به "هیمنی که هست" پایان می دهد.

محسن رضایی: دولت ما به

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در بدو ورود به صدا و سیما پیش از آغاز سومین مناظره انتخاباتی با تبریک تولد حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: تبریک به بانوان و دختران عزیز ما زمانی است که سهم آنها از زندگی و اقتصاد داده شود. بانوان ما 50 درصد کشور ما را تشکیل می دهند اما فقط در 13 درصد از اقتصاد ملی سهم دارند و این سهم باید افزایش یابد.

محسن رضایی ادامه داد: برنامه ما این است که از خانه تا کسب و کارها و ورزش و اداره کشور و در هیات دولت برنامه جامعی برای مشارکت بانوان داشته باشیم و داریم.

وی گفت: مساله دیگر این است که با شعار و وعده دادن نمی توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد. دولت باید یک شناخت کافی از مشکلات کشور و مشکلات هشت سال اینده داشته باشد و راهکاری برای آنها داشته باشد، از این رو دولت ما هم دولت علمیاتی است هم راهبردی. ما می دانیم علت مشکلات چیست و پیش بینی برای رفع آنها برای هشت سال آینده هم داریم و راهکارهای مان هم علمی و پژوهشی است.

رضایی مهمترین مشکل را بی اعتمادی دانست و گفت: مردم به ما کاندیداها اعتماد نمی کنند و هنوز یخشان آب نشده است؛ البته هنوز هفت روز تا انتخابات باقی مانده است و در این هفت روز ان شاءالله تصمیم می گیرند. متاسفانه دولت مردان نمی روند با مردم صحبت کنند و می گویند همینی که هست و از مردم عذرخواهی نمی کنند، مردم صبح از خواب بیدار می شوند و می بینند قیمت بنزین سه برابر شده است و مسوولان می گویند همینی که هست. اما دولت ما به "هیمنی که هست" پایان می دهد. ما معتقدیم در حل مشکلات از مردم نباید عقب بیفتیم، دولت ما به مردم می گوید بیایید نه اینکه بروید. ما خط مقدم نگرانی ها و دغدغه های مردم خواهیم بود.

این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت ما سه برنامه در سطح ملی، مناطق کشور و برنامه در سطح اقتصاد زندگی دارد که همان "طرح کفایت زندگی" است که پنج محور دارد؛ یکی یارانه 450 تومانی است، هی نگویند این منابع را شما از کجا می آورید؟ اگر شما دزدی نکرده باشید کاری با شما نداریم. ما منابع آن را مشخص کردیم و حتما به 40 میلیون نفر در مرحله اول و در مرحله بعد 60 میلیون نفر خواهیم داد. همچنین مورد بعدی مسکن سهل و آسان با اقساط 50 ساله از همه بانک هاست نه فقط بانک مسکن. کسب و کار خانگی و توزیع 30 درصد سهام صنعت نفت کشور است و با این اقدامات در حقیقت به کفایت زندگی می رسیم یا ایران و اقتصاد بدون فقیر. در سطح ملی 14 پروژه را اجرا می کنیم و اقدامات دیگر، اینها معماری نوین اقتصاد است، اما بدون اصلاح از درون اینها ممکن نیست. اصلاح از دورن و باز معماری اقتصاد ملی را باید انجام دهیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"