کد خبر: ۶۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: اکتبر سال 2020 بود که اوپل کراس اوور ساب کامپکت کراس لند خود را اصلاح کرد و اکنون زمان آن رسیده است که برادر بزرگترش تغییرات ظاهری دریافت کند.


گروه بین الملل: اکتبر سال 2020 بود که اوپل کراس اوور ساب کامپکت کراس لند خود را اصلاح کرد و اکنون زمان آن رسیده است که برادر بزرگترش تغییرات ظاهری دریافت کند.

به گزارش خبرخودرو، گرندلند تغییرات زیادی را در داخل و خارج ایجاد کرده است. تغییرات بیشتری در داخل کابین رخ داده است، جایی که کراس لند دارای داشبورد تجدید نظر شده است تا صفحه نمایش دوگانه را در خود جای دهد. با طرح نمایش ساید بای ساید مشابه آنچه در موکا مشاهده خواهید کرد، مشتریان می توانند یک صفحه لمسی 10 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی داشته باشند.

به طور کلی، تغییرات در داخل به طور شگفت انگیزی قابل توجه است با توجه به اینکه این فقط یک فیس لیفت در اواسط چرخه است نه یک مدل نسل بعدی.

اوپل با معرفی یک دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت، به شرط مجهز بودن کراس اوور به جعبه دنده اتوماتیک، فناوری بیشتری را برای گرندلند مدل 2022 اضافه می کند. کراس اوور به روز شده در حال حاضر دارای قابلیت حفظ خط فعال و یک دستیار پارک اتوماتیک برای هدایت خودرو به داخل و خارج است.

فیس لیفت اوپل گرندلند مدل 2022 با تغییرات اساسی رونمایی شد(عذاری)

در مورد پیشرانه جزئیاتی داده نشده است، اما همانطور که مشاهده می کنید، نسخه ارائه شده در اینجا یک پلاگین هیبریدی است. نسخه پیش فیس لیفت هیبریدی از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ با یک جفت موتور الکتریکی برای قدرت 296 اسب بخار و 450 نیوتن متر (332 پوند فوت) گشتاور به کار رفته است و نیرو را به تمام چرخ ها می فرستد.

اوپل در هفته های آینده جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"